Gå til innhold

BF1942 og Logitech MX700

Anbefalte innlegg

Fikk meg BF1942 i dag (endelig), og har lasta ned og lagt inn v1.6. Problemet mitt er at Når jeg bruker skrollehjulet går spillet helt bananas og våpenet skifter 100 ganger i sekundet i steden for en opp eller ned. Noen som vet hva dette kommer av, eller hva jeg skal gjøre?

En annen ting; W,A,S,D er std taster for å bevege seg. Hvorfor lar den meg ikke bytte til piltastene alle stedene hvor WASD er by default uten at den sier det er konflikt? Det er jo tydeligvis greit at WASD brukes flere steder... :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la in logitech driverne til min Dual Optical (ikke lurt) og det var et alternativ i driveroppsettet hvor man kunne angi hvor mange linjer musa skulle scrolle når man flyttet på hjulet. Kanskje dette er feilen?

Har du sjekka om piltastene faktisk er i konflikt med noe annet? De er vel satt på default til å styre nese opp og ned, og roll når man flyr.

Lenke til kommentar
Jeg la in logitech driverne til min Dual Optical (ikke lurt) og det var et alternativ i driveroppsettet hvor man kunne angi hvor mange linjer musa skulle scrolle når man flyttet på hjulet. Kanskje dette er feilen?

Har du sjekka om piltastene faktisk er i konflikt med noe annet? De er vel satt på default til å styre nese opp og ned, og roll når man flyr.

Sto på 3 linjer, men det hjalp ikke å endre til en linje... :(

Har valgt piltastene til å bevege meg med som soldat, men setter bytter jeg ut WASD med piltaster på kjøretøy også får jeg konflikt... By default er WASD frem, venstre, tilbake og høyre som soldat, i bil og i fly. Skulle ønske jeg kunne endre piltastene til å styre alt i steden, hvis du skjønner?

Lenke til kommentar

Jeg hadde nemlig samme problemet en gang i tida. Hjalp forresten ikke meg noe særlig å bytte fra tre-linjers scroll til èn, nå når jeg tenker meg om :roll:

Prøv å bruk windows' standard muse-drivere istedenfor logitech's. Har inntrykk av at museprodusentene putter så mye fancy dill-dall inn i disse driverne at det gjør mer skade en godt.

Har du prøvd å lage en ny profil i BF1942, og se om du fortsatt får konflikter hvis du bytter? Prøvd å re-installere BF? Hvis du re-installerer, sjekk om du får konflikter i 1.5 før du patcher til 1.6.

Lenke til kommentar

Ok, takk for tips. Skal prøve å fjerne driverne når jeg kommer hjem... Håper det går greit å fjerne musedriverne og samtidig beholde driverne til tastaturet. Er jo selvsagt bare dill men har nå liksom blitt litt vant til å ha funksjonene der ;)

Om andre har hatt samme problem og har tips; vennligst fortell!

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...