rvenes Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Noken som veit om noken norske MOHAA servere? Dei på nettet er jo enten MEGA ping på eller gamle versjoner... link til webside hadde vore sjæf! Lenke til kommentar
ratm Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Det er en del norske spillere på gamespy, men ikke så mange servere har vel sett et par 3 stk. Disse har ikke så høy ping. Men det pleier ikke å være så mange bra spillere der. Det finns menge bra svenske hoster. Noe som er å anbefale. Jeg spiller stort sett for tiden på (FUBARS) Dette er en klan og de er gode. anbefales ratm Lenke til kommentar
NeoX Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 aner ikke, har ikke fonne noen jeg heller, men jobber med å sette opp en 1200 mhz på 140 mb linja på wan i halden, så kommer snart, sender mld i forumet jeg da.... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 22:26, ratm skrev:Det er en del norske spillere på gamespy, men ikke så mange servere har vel sett et par 3 stk. Disse har ikke så høy ping. Men det pleier ikke å være så mange bra spillere der. Det finns menge bra svenske hoster. Noe som er å anbefale. Jeg spiller stort sett for tiden på (FUBARS) Dette er en klan og de er gode. anbefalesratm Har sett (og knust As)(antii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå