lodott Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Noen som har sett den nye, kanskje mest irriterende "Litt sulten" reklamen på dagbladet.no? Slags flash sak som hopper opp og dekker over "nyhets-saken" du har åpnet (i noen sekunder). Noen med Opera som vet om det samme skjer der? Regner vel med det...for det er ikke et eget vindu den popper opp i.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ingen sulten sak her... jeg har opera Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Den popper opp over nyhetsartikkelen du har åpnet...i det samme vinduet. Blir som en liten flashfilm...utrolig irriterende iallefall.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 nix ingen popup med min opera Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke noe slikt fenomen med min opera heller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 opera 1 explorer 0 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå