HEE Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) pixelstreet @ hw.no ?? så jeg i signatur i sted .. hva er dette ? (ja er litt noob) denne ble feil... fa"#¤"#¤ jeg som sjekket før jeg posta.. Endret 11. februar 2004 av HEE Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Lurer på det samme... Forumbrukere som bygger seg hus og saker Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hvorfor ikke spør i den tråden eller den delen av forumet? Det har iallefall fint lite med moderatorene her å gjøre.. Kort sagt er det en bruker som lagde et bilde og puttet på navnene fra noen forumbrukere. Det ble godt likt og en modd lagde annonsering av den. Edit: Det står forresten i begynnelsen av tråden også. Så nå som px-gata ble laget fikk webdesgin.folka også lov til å starte en tråd de kan spamme i (Såkalt SO-tråd) på sitt eget forum. Endret 12. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ta en titt på forumet web-design. er webdesign gutta som har fått til det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg