FuLu Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 En veldig enkel tutorial jeg mekket sammen for en effekt jeg pleier å bruke i Photoshop http://home.chello.no/alexholm/tutorial/1/ Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Fin og oversiktlig tutorial , men personlig likte jeg punkt #8 bedre en det endelige resultatet.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Fin og oversiktlig tutorial , men personlig likte jeg punkt #8 bedre en det endelige resultatet.. Hehe jo, det er jo bare å velge det Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Deilig effekt! Svært avslappende, skal mekke en bakgrunn ut fra det her tror jeg.. keep it coming! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Siden den var LITT ment til meg sier jeg TAKKER! Helt grei var den også! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har lurt litt på den effekten din ja Fin tutorial Lenke til kommentar
Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Mer fylltekst så har du en tut som er publiserbar etter mitt syn. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 nice den der ja... jeg, som de fleste andre her, likte det 8. punktet bedre enn det ferdige resultatet! men en grei tutorial det der ja, helt klart! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Fin, oversiktlig tutorial, i must say! BTW: Heimesida di fortjener så _absolutt_ et domene å ligge på Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 i mindre størrelsen var den mye bedre, ble litt for utstrekket i større størrelse... Tja, var ment som en 760px bred header (ok, nå er det 800px ) Mer fylltekst så har du en tut som er publiserbar etter mitt syn Jo, den var nok litt kjapt snekkra sammen, får se om jeg kan fylle inn mere tekst etterhvert Siden den var LITT ment til meg sier jeg TAKKER! Heimesida di fortjener så _absolutt_ et domene å ligge på hehe jo, har noen venner her, får se når vi/jeg får bedre råd, så spleiser vi sikkert på et eller annet domene, så får jeg ha en subdomene på det som er for meg eller om det blir en del av selve site Får kanskje se om jeg kanskje kan snekkre enda en tutorial, kanskje noe som innebærer bruk av pen-tool/vector og interface til en webside Så får jeg eventuelt finpusse på dem etterhvert som kritikken kommer hehe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Denne tutoren SKAL jeg prøve!!! :w00t: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tipper det kommer 5-10 fulu-styled sider her nå etterhvert.... BTW; Gikk gjennom tut'en og den FUNKA! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Tipper det kommer 5-10 fulu-styled sider her nå etterhvert.... BTW; Gikk gjennom tut'en og den FUNKA! Hehe, som f.eks denne? http://home.chello.no/~alexholm/hw.no/imag...out20040212.jpg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, som f.eks denne? http://home.chello.no/~alexholm/hw.no/imag...out20040212.jpg DAMMIT, du begynner å irritere meg med disse eyelaxing greiene dine! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 DAMMIT, du begynner å irritere meg med disse eyelaxing greiene dine! *PoleCat is in Fulu's color trance, when I count to ten, you will feel relaxed* Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Når jeg ser designet ditt får jeg lyst til å bli en designripper selv. Vakkert. Det finnes ikke andre ord! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vakkert. Det finnes ikke andre ord! Seff gjør det det; Nydelig Behagelig Deilig Råstilig Genialt Übert Kreativt ...and the list goes on and on! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vakkert. Det finnes ikke andre ord! Seff gjør det det; Nydelig Behagelig Deilig Råstilig Genialt Übert Kreativt ...and the list goes on and on! PoleCat. Det finnes to typer mennesker. Type 1: De som er beskjedne og tar komplimenter på en bra måte uten å skryte hemningsløst av det. Type 2: Deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå