ArcticIce Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er Dell Dj mulig å få tak i nå? F.eks å bestille fra USA, noen som vet? Når kommer denne spilleren til Norge?? mvh. ArcticIce Lenke til kommentar
hwl Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er Dell Dj mulig å få tak i nå?F.eks å bestille fra USA, noen som vet? Når kommer denne spilleren til Norge?? mvh. ArcticIce Spurte Dell Norge for en 2-3 uker siden om når denne kom til norge, og da fikk jeg til svar at den muligens kom nærmere sommeren Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Det er jo lenge til, har lyst på en mp3 spiller nå! Noen som har noen tips til andre mp3spillere/jukeboxer? mvh. ArcticIce Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 har selv creative zen nx er omtrent like billig som dell sin, er en oridnær mp3 spiller med de ordinære funksjonene, spiller mp3, wma og har innebygd EQ. Men regner med at du tenker på å kjøpe en hard disk basert mp3 spiller. Men uansett godt fornøyd med kjøpet selv om designen *sikler på iriver* ikke er den beste, prisen derimot er langt hyggeligere enn de andre fancy modellene Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ringte nettopp Dell, og de sa at den ikke kommer til Norge Man kunne heller ikke bestille fra USA, da måtte man isåfall sende pakka til en som bor i USA, og så sender han den videre til Norge. Har ingen slektninger i USA, så da får jeg vel kjøpe en Ipod istedenfor. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 iPod er et meget godtkjøp. Du vil nok ikke bli misfornøyd med den. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det finnes millioner av mp3-spiller poster allerede. Søk! Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har en kamerat som har kjøpt en Dell DJ 20GB på eBay. Den er feit Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har slektninger i usa, som kan kjøpe og sende om du virkelig vil ha den. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 test, står blant annet hvordan menyene er (helt lik zen) Samme lyd kvalitet som zen også. Skryter noe J....ig av lyden til zen (best lyd av alle) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 test, står blant annet hvordan menyene er (helt lik zen)Samme lyd kvalitet som zen også. Skryter noe J....ig av lyden til zen (best lyd av alle) Eh.. Utseende når den spilte var jo nesten pirkk likt som på iPod da.. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den ligner ikke på zen nei men inmaten er det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå