Dragon-Reborn Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei, jeg har bestemt meg for å gjøre litt skikkelig casemodding... Ikke bare stappe katoder inn i et SkyHawk kabinett. Derfor har jeg tatt ett gammelt kabinett, altså dette.... Kabinettet mitt ser ikke helt sånn ut da. Fronten er ødelagt mens en dårlig lakkert sølfarge (med masse riper) preger resten. Så dette blir god gammeldags casemodding fra scratch. Skal lage egen custom front, vindu, eget "kontrollpanel" i 3.5 (tror jeg...) samt skjære ut en del motiver med dremelen til viftehull. Da kommer spørsmålene.... - Jeg skal bøye til en "hålvmåne" til front tror jeg, noen som har gjort lignende før, evt. tips? - Tenkte å kjøpe en billig dremel på clas ohlson og sette på dremel verktøy, duger den billig-dremelen, erfaringer? - Noen som har tips på lakkering? Ellers blir dette ekte casemodding fra scratch, noe jeg gleder meg til å begynne med... Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Skal du pusse ned gammel lakk, er det våtsliping som gjelder. Utstyr deg med våtslipepair, og en spruteflaske med lunkent vann. Pusse kloss er også lurt, hvis du skal pusse ned plane flater. Da går det fort og greit. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 clas dremelen er fet den.. duger til det meste.. har ikke hatt noen problemer med den.. det er flere positive tilbakemeldinger her på forumet. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Dragon-Reborn: les disse artikkelen godt. part 1 og part 2 der står det forklart ganske godt hvordan du sprayer kabinettet ditt. hilsen diablito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå