Cs-mannen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg synes det er et ****** bra spill! Har ikke møtt noen som er norske på xbox-live Noen her som spiller det? (i såfall gi meg ditt gamertag) Mitt er "chippery" Lenke til kommentar
mister000 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg har links 04 pgr 2 og rainbowsix 3 gamertaget mitt er The Sky Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jada jeg har fått meg Links 2004, og det er et ******** bra spill, noen ganger like frustrerende som i virkeligheten men det er jo slik golf er Gamertag: Braathen Spill: Links 2004 Top Spin PGR 2 ( Favorittspill ) RS 3 Sega GT Online MM 3 Midnight Club 2 MotoGP 2 Conflict Desert Storm 2 Lenke til kommentar
geokri Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jada jeg har fått meg Links 2004, og det er et ******** bra spill, noen ganger like frustrerende som i virkeligheten men det er jo slik golf er Gamertag: Braathen Spill: Links 2004 Top Spin PGR 2 ( Favorittspill ) RS 3 Sega GT Online MM 3 Midnight Club 2 MotoGP 2 Conflict Desert Storm 2 du som har både sga gt online, og pgr2, har sega noe tjangs i mot pgr? Spilla sega gt 2002 som f... da det kom, synes det var et knall spill, og har spilla pr2 ei tid nå. Men synes sega gt online høres dødskult ut, er det det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå