Cell_v14 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei, jeg lurt på om dere viste noe om noen omgjørings program(eller hva det no enn heter)? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 bruker avs video converter 2.6 for å gjøre om til mpeg, og nero for å recode og brenne til vcd/svcd Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvorfor ikke bare la Nero gjøre hele jobben?? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke bare la Nero gjøre hele jobben?? Stemmer det.. Det er mulig å la nero omgjøre en DV-avi til mpeg..slik at den kan brennes på VCD.. Vil du ha SVCD må du installere tilleggs greier til NERO.. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvor lang tid tar det å konvertere ev avi på ca 1,5 timer med nero eller avs video converter 2.6 til SVCD? 1,5 MHz prosessor. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg konverterte avi til VCD med nero når jeg hadde T-Bird 1,33.. da brukte jeg ca 50 min på en 25min lang film... det tok svinelang tid.. men da snakka vi t-bird og sdram.. så det går nok litt fortere med nyere hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå