Merlin Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Er det noen her som enten har eller har testet en Icemat BLACK musematte? Har bestilt denne og er meget spent på å høre hva dere synes om den, følger det med Padsurfers og hvordan er den eventuelt opp mot fUnc 1030? Takker for alle svar Mvh Merlin Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg sitter med den nå. Jeg synes den er super, og er kjempefornøyd med kjøpet. Ja det følger med skatez. Har ikke testet func så der kan jeg ikke uttale meg Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Bra den..lager litt lyd, men det tenker en ikke over Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Den bråker mye, og du må hele tiden børste støv av den (jeg gjør det hvert 10 min) Men at den er stiv er bra, for du kan legge den på magen eller på sofaen. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg også sliter med rengjøring non-stop... Lyd lager den også og jeg syns den er altfor glatt... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) lyden venner du deg til, men er viktig å vaske den av og til, ellers blir du sittende å tørke støv og drit av den hele tiden. alt i alt er det en kjempe-matte. for all del. *dårlig fomulert* Endret 12. februar 2004 av Noldus Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Me like! Tørker berre av den med ermet ein gang i halvtimen.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Me like! Tørker berre av den med ermet ein gang i halvtimen.. Samme gjør jeg og må si at denne matta er den beste jeg har prøvd NOENSINNE og Microsoft Intellimouse 3.0 passer så digg Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 behagelig "matte", lyden er ikke noe problem om du setter på padsurfers som følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå