Blacksheep Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Dette er et spøsmål bla. til dere som har en hvis kontroll på dette med "stepping" av Intel Northwood Jeg har nettop kjøpt meg en P4C-3.2 men til nå har ikke overklokkingspotensiale imponert meg (3.6-3.7) - mulig jeg finner ut av det etterhvert - men denne var vrien og jeg sitter litt fast Har prøvd å finne ut det med stepping og håper noen av dere kjenner til eller kan forklare dette På esken framgår det : PROD CODE : BX80532PG3200DSL6WG MM# 852321 FPO# L325B505 VERSION #:c30420-004 Det som er noe merkelig er at når jeg OC med normal volt når jeg 3.7Ghz så snart jeg skrur opp volten må jeg skru ned FSB....... (jeg har dratt den konklusjon at dette har med temp på cpu)NB-Har vannkjøling Hvis jeg overklokker opp mot 3.8 resetter bios alle minnesettingene (timmings og Ratio) kjører normalt 2-2-2-6 | 5/4 Bios resetter til 2.5-3-4-7 | 1/1 Jeg er klar over at dette ikke er SPD for disse minnebrikkene men de klarer det ! så lenge jeg ikke nærmer meg DDR434 Specs : IC7-Max 3 Dual XMS3500 Resten i profilen Noen som har noen kommentarer ?? forslag ?? Endret 11. februar 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå