Rusher Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 sitter bak skole nettverket nå...men hvorfor kommer skolemaskinene ut med kazaa og ikke min pc? eneste forskjell er at på skolepcene logger man på med domener? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 sjekk om skolen har fast dns adresse. kopier den over på din pc, hadde samme problem selv engang Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Er mulig det,skal sjekke i morgen...noen flere forslag?? forslag mottakes med stor takk Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ja, sitter med det samme problem her selv, hovedsaklig fikk jeg ny bærbar for å bruke på skolen, men den ville ikke gå inn på nett engang, hjemme funker det fint, men ikke på skolen. Noen som orker og skrive en "oppskrift" på hvordan jeg skal gjøre det ? hadde hjulpet kjempe mye, takk. mvh BalleMann Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har vel noe å si at Man må ha et brukernavn på domenet på skolen. Og vgs skolene her i sarp passer i allefall på å stenge mest mulig porter, bare på purr ******. Til og med stengt 7000 som jeg brukte til ssh. Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ja, sitter med det samme problem her selv, hovedsaklig fikk jeg ny bærbar for å bruke på skolen, men den ville ikke gå inn på nett engang, hjemme funker det fint, men ikke på skolen. Noen som orker og skrive en "oppskrift" på hvordan jeg skal gjøre det ? hadde hjulpet kjempe mye, takk. mvh BalleMann Hjelper og jobbe i samme arbeidsgruppe. Gjør du det? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Huff, er irriterende, har ordna samme DNS servere og slikt nå, men funker ikke helt...alt fungerer,men ikke kazaa,all-seeing eye eller slikt...huff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå