brukernamn Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kom til å gå inn på sida til nvidia i kveld, og så såg eg den overskrifta der... eg veit ikkje om det e eg som ikkje har fått med meg noke.. men i alle fall syns eg de nesten såg ut som en slags allianse i og med at det stod på heimesida... er det noke på gang her eller? det heile ser jo ut som en reklamekampanje der intel og nvidia er et selskap som skryter over kor godt dei fungera sammen Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, lurer på hva Intel har betalt for den Det er vel uansett kjempe - reklame for dem... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, lurer på hva Intel har betalt for den Det er vel uansett kjempe - reklame for dem... Huh? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, lurer på hva Intel har betalt for den Det er vel uansett kjempe - reklame for dem... Omvendt kansje??? nvidia har jo ikke vært verdens mest populære i det siste, de har tapt mye av markedet til fordel for ati f.eks. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe, lurer på hva Intel har betalt for den Det er vel uansett kjempe - reklame for dem... Huh? Du tok ikke den? Når en så stor skjermbrikkeprodusent har bra med reklame for den også så store prosessorleverandøren Intel så sier det nesten seg selv at det er ett par kroner i bildet her... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Trodde INTEL var sånn ATI freak eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå