Cannon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Da det stort sett ikke er ytelsen som begrenser i dag, ser jeg (og flere med meg) mer og mer etter stillegående produkter, og som gjerne har høy ytelse, lav temperatur og lignende. Alt fra kabinetter til harddisker, drev, strømforsyninger, tastatur (med tyste taster, ja) og så videre. Jeg registrerer med glede at hw.no med jevne og ujevne mellomrom tester ulike produkter som faller inn under denne kategorien. Det jeg savner, er en samling av disse produktene, gjerne som en egen site for den saks skyld. Noe ala Silent PC Review, men gjerne på norsk. Med produkttester, guider, anbefalinger og alt som hører med. Og gjerne tester av komplette PCer også. Her kan nevnes at vi har en hel skog av rimelig stillegående Dell-bokser av desktop-typen på jobb, og sikringsskapet ute i gangen bråker mer enn disse boksene, selv med lukket kontordør. Vel, hva tycks? Ellers takk for et bra nettsted! Mvh, Frank Cannon, P.I. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tror nok overklokking.no tar seg av den biten. Lenke til kommentar
Cannon Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Nah, de gjør jo ikke det. De har en del greier spredt rundt omkring, og noe om vannkjøling. Jeg vil gjerne se kabinett-, skjermkort-, strømforsynings- og harddisktester, -sammenligninger og decibeltall. Gjerne temperaturer også, for den saks skyld. Og samlet, oppdatert og hele pakka. :-) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Tror ikke nettverket har ressurser til å lage dette - du har jo silentpcreview Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå