Gå til innhold

Forslag til nytt satsningsområde/kategori/nettsted

Anbefalte innlegg

Da det stort sett ikke er ytelsen som begrenser i dag, ser jeg (og flere med meg) mer og mer etter stillegående produkter, og som gjerne har høy ytelse, lav temperatur og lignende. Alt fra kabinetter til harddisker, drev, strømforsyninger, tastatur (med tyste taster, ja) og så videre.

Jeg registrerer med glede at hw.no med jevne og ujevne mellomrom tester ulike produkter som faller inn under denne kategorien. Det jeg savner, er en samling av disse produktene, gjerne som en egen site for den saks skyld. Noe ala Silent PC Review, men gjerne på norsk. Med produkttester, guider, anbefalinger og alt som hører med. Og gjerne tester av komplette PCer også. Her kan nevnes at vi har en hel skog av rimelig stillegående Dell-bokser av desktop-typen på jobb, og sikringsskapet ute i gangen bråker mer enn disse boksene, selv med lukket kontordør.

Vel, hva tycks?

Ellers takk for et bra nettsted!

Mvh,

Frank Cannon, P.I.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nah, de gjør jo ikke det. De har en del greier spredt rundt omkring, og noe om vannkjøling. Jeg vil gjerne se kabinett-, skjermkort-, strømforsynings- og harddisktester, -sammenligninger og decibeltall. Gjerne temperaturer også, for den saks skyld. Og samlet, oppdatert og hele pakka. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...