Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Håper ikke jeg har postet feil, kom ikke på noen annen plass å poste. Jeg leter etter en rimelig lang usb-forlenger. 5 meter eller lignende. Har planer om å koble opp en maskin til en tv som står i et annet rom og bruke en lang tv-ut samt en lang usb-kabel til å koble til trådløs mus og tastatur og vise skjermbildet på tv'n. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er jo bare å gå inn på en Web-shop og se etter. http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=13&t=165&l=2 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Gå på clas olson. Her finner du rimlige ledniger som er lange... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) denne har jeg og er fornøyd med den. kjekt med LED... finner'n uansett Måtte kjøpe en etter at dama prøvde og stappe MP3-spillern inn i FireWire porten bak på Hovedkortet HELT i blinde! kom noen rare pipe-lyder med alt funker enda Endret 11. februar 2004 av Alte-to Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er makslengde på 5 meter på usb- kabler. Skal du ha lange strekk, må du putte på en USB- HUB i kjeden. Det kan godt tenkes at du får greie resultater med litt over fem meter. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er makslengde på 5 meter på usb- kabler. Skal du ha lange strekk, må du putte på en USB- HUB i kjeden. Det kan godt tenkes at du får greie resultater med litt over fem meter. Må man da ha en hub med seperat strømforsyning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er jo bare å gå inn på en Web-shop og se etter.http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=13&t=165&l=2 Oi Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå