Gå til innhold

amd 2400+

jke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jke: når du har såpass lite peil, hvet ikke hva cpu temp eler hvilken hw du har, bør du ikke begunna å klokke. Hvis du ikke hadde vert så lat at du ikke gidder å finne ut på egenhænd hva som står i guiden, så hadde sikkert folk vert villigge til å hjelpe deg

Lenke til kommentar
Okei, jeg vil anbefale deg å lese de guidene. Jeg synes i alle fall det er interessant lesestoff. Nå fikk jeg nesten litt lyst til å bare forklare det for deg, men grunnet:
Fint for deg, jeg skal i alle fall aldri hjelpe deg mer. Men lykke til med overklokkingen da.

tror jeg nok ikke det. Ironisk?

okey nå skal du være sur for hvordan jeg svarte.Nå skal jeg liksom bli lei meg for at jeg gjorde d.Jeg driter egentlig i d men meningen var hvis noen hadde en enkel måte å gjøre d på så kunne de si d!

Lenke til kommentar
jke: når du har såpass lite peil, hvet ikke hva cpu temp eler hvilken hw du har, bør du ikke begunna å klokke. Hvis du ikke hadde vert så lat at du ikke gidder å finne ut på egenhænd hva som står i guiden, så hadde sikkert folk vert villigge til å hjelpe deg

jeg tror det jke( som er en god venn av meg, og jeg kjenner godt) mener er at isteden for å PzychoPat irriterer seg for han uvitenhet kunn han heller bare ha svart "les guidene"...kort å greit....PS jke har peiling på OC av bios...tror han bare lurte på det med vlotage og slikt.....

Ingen vits i å sitte å gjemme seg bak en pc-skjerm og krangle...la oss heller glemme dette og stenge topic'en :thumbs: hehe

Lenke til kommentar
jeg tror det jke( som er en god venn av meg, og jeg kjenner godt) mener er at isteden for å PzychoPat irriterer seg for han uvitenhet kunn han heller bare ha svart "les guidene"...kort å greit....PS jke har peiling på OC av bios...tror han bare lurte på det med vlotage og slikt.....

Pimp'y: Er det mulig? Jeg har sagt det flere ganger nå; les guidene. Men jke vil ikke det. :roll: (Btw, bra skrevet og godt gjennomtenkt.) Hvis han forresten kan OC, men lurte på noe om vcore instillinger eller liknende, hvordan har det seg da at han ikke vet hva cpu temp(eratur) er engang. Og hvorfor spurte han rett og slett ikke bare om vcore, hvis det var det han lurte på. Jeg begynner virkelig å bli lei meg her. Klarer dere forresten ikke å lese heller? Jeg har ikke sagt HVA jeg ble irritert over. Det kan som sagt ha vært personlig grunner. Jeg sier det igjen: det kan ha vært personlige grunner. Bare for at det skal være en bitte liten sjans for at dere får det med dere: det kan ha vært personlige grunner!

jke: Jeg ble ikke sur pga. svaret ditt nei, men siden jeg hadde sagt:

Fint for deg, jeg skal i alle fall aldri hjelpe deg mer. Men lykke til med overklokkingen da.
ville jeg ikke hjelpe deg, ever. Du har fortsatt ikke lest guidene? Nei, for det er jo bare teit. "Det er dumt å lese om det jeg lurer på! Det er MYE bedre å spørre noen, slik at de kan skrive det samme som står i guidene, JA, det er MYE bedre!"

Jeg tror aldri jeg kommer til å skjønne meg på deg, så du kan like gjerne forklare deg her og nå. Du har sagt du ville ha en enkel forklaring, men jeg håper for guds skyld at ingen noen gang kommer til å skrive ned det for deg. Ett raskt søk på forumet ville forresten gjort samme nytte.

I nettikette på forumet står det som følger:

Gjør bakgrunnsarbeidet

Har du søkt på Google? AltaVista?

Forumet? Det er ganske sikkert

at noen har hatt samme eller lignende problem som deg fra før. Når du stiller

et spørsmål, så kan du gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt fra

før. Brukerne av forumet har en tendens til å ta seg bedre tid til brukere som

har gjort litt bakgrunnsarbeid før de poster.

Huff da, glemte du å søke etter en liknende post først? :roll: Vel, siden jeg har brydd meg temmelig lite om forumets regler i denne tråden skal jeg kanskje ikke rope for høyt... Men jeg skjønner det i alle fall.

Lenke til kommentar

Pimp'y: Er det mulig? Jeg har sagt det flere ganger nå; les guidene. Men jke vil ikke det. :roll: (Btw, bra skrevet og godt gjennomtenkt.) Hvis han forresten kan OC, men lurte på noe om vcore instillinger eller liknende, hvordan har det seg da at han ikke vet hva cpu temp(eratur) er engang. Og hvorfor spurte han rett og slett ikke bare om vcore, hvis det var det han lurte på. Jeg begynner virkelig å bli lei meg her. Klarer dere forresten ikke å lese heller? Jeg har ikke sagt HVA jeg ble irritert over. Det kan som sagt ha vært personlig grunner. Jeg sier det igjen: det kan ha vært personlige grunner. Bare for at det skal være en bitte liten sjans for at dere får det med dere: det kan ha vært personlige grunner!

jke: Jeg ble ikke sur pga. svaret ditt nei, men siden jeg hadde sagt:

ville jeg ikke hjelpe deg, ever. Du har fortsatt ikke lest guidene? Nei, for det er jo bare teit. "Det er dumt å lese om det jeg lurer på! Det er MYE bedre å spørre noen, slik at de kan skrive det samme som står i guidene, JA, det er MYE bedre!"

Jeg tror aldri jeg kommer til å skjønne meg på deg, så du kan like gjerne forklare deg her og nå. Du har sagt du ville ha en enkel forklaring, men jeg håper for guds skyld at ingen noen gang kommer til å skrive ned det for deg. Ett raskt søk på forumet ville forresten gjort samme nytte.

I nettikette på forumet står det som følger:

Gjør bakgrunnsarbeidet

Har du søkt på Google? AltaVista?

Forumet? Det er ganske sikkert

at noen har hatt samme eller lignende problem som deg fra før. Når du stiller

et spørsmål, så kan du gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt fra

før. Brukerne av forumet har en tendens til å ta seg bedre tid til brukere som

har gjort litt bakgrunnsarbeid før de poster.

Huff da, glemte du å søke etter en liknende post først? :roll: Vel, siden jeg har brydd meg temmelig lite om forumets regler i denne tråden skal jeg kanskje ikke rope for høyt... Men jeg skjønner det i alle fall.

okey men i etterkant tenkte jeg temperatur men hvorfor ikke bare skrive ordet helt ut??har ikke noe med hvor mye du kan om data fordi man ikke kan en forkortelse!!og siden du aldri sa at du ville hjelpe meg må d jo være en grunn!d første som slo meg var måten jeg svarte på!

Lenke til kommentar

Er så lei av at folk krangler på forumet.

1. PsychoPat:

Så ikke post i denne tråden mer da vel, ikke vits at folk bare spammer og krangler osv.

2. Jke:

Du har tydeligvis ganske liten peiling på overklokking, utifra mine tolkninger. Jeg foreslår at du leser guidene du kan finne, det er ikke gjort på 2 min å skrive hvordan overklokke. Du har også en ganske frekk tone, og det hjelper ingenting på forumet, får deg bare til å se useriøs ut. Det gjør også banning og tusen utropstegn.

At jeg har rangert har INGENTING med prioriteringer sådan, bare skrev det slik.

Og så vil jeg anbefale en del av dere å se over postene deres for skrivefeil, det er mange av dem!

/modstatus off

:p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...