jke Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har en 2400+ prosessor.Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan overklokke den?? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hm, du går inn i bios å øker gradvis fsb. Men før du gjør det bør du kansje dele din hardware og cpu temp med oss. Lenke til kommentar
jke Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 CPU temp??????? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Først bør du komme med maskinvare, HK, RAM osv. så blir det litt lettere å gi noe gode råd........ Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Les OK-guiden. Enkelt og greit. Endret 12. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Helt enig Jarbra! Først:Det er en guide her på forumet, her faktisk. Del: to og del: tre. Så litt konstruktiv kritikk: hvis du er så noob at du ikke veit hva CPU temp er engang, burde du sette deg litt mer inn i overklokking og dataens virkemåte før du begynner å luske rundt i bios! *kanskje litt irritert, men jeg klarte å skjule det?* Lenke til kommentar
Pimp'y Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Helt enig Jarbra!Først:Det er en guide her på forumet, her faktisk. Del: to og del: tre. Så litt konstruktiv kritikk: hvis du er så noob at du ikke veit hva CPU temp er engang, burde du sette deg litt mer inn i overklokking og dataens virkemåte før du begynner å luske rundt i bios! *kanskje litt irritert, men jeg klarte å skjule det?* Helt enig PzychoPat! Noober som ikke har peiling på CPU temp bør ikke drive å fucke med biosen sin...ender bare med at de ødelegger'an..men det er demmes valg! Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) *kanskje litt irritert, men jeg klarte å skjule det?* Irritert over hva? Fordi han ikke har peiling på data? Unødvendig å avslutte innlegget ditt med det. Viser bare hvilken arrogant fyr du er. On topic: Les Overklokkings guiden på www.overklokking.no , du vil være mer informert etter du har lest den. Endret 12. februar 2004 av E1rik Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Ok, det er snakk om tolkninger her. Men hadde du spurt om hva slags dekkdimensjoner du burde ha på bilen din, også lurt på hva i svarte lufttrykk er for noe hvis det hadde blitt nevnt i svaret? Man må vel kjenne sine begrensninger? Jeg sa vel heller ikke noe om hva jeg var irritert over. Det kan være at det var noe personlig. Det er som sagt snakk om tolkninger her. Edit: hva var forresten vitsen med å linke til ok.no? Jeg hadde allerede linket til de tre første delene av guiden. Jarbra hadde også tipset om det. Var det bare for å få ett litt nyttig innhold i posten din? Endret 14. februar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
jke Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Helt enig Jarbra!Først:Det er en guide her på forumet, her faktisk. Del: to og del: tre. Så litt konstruktiv kritikk: hvis du er så noob at du ikke veit hva CPU temp er engang, burde du sette deg litt mer inn i overklokking og dataens virkemåte før du begynner å luske rundt i bios! *kanskje litt irritert, men jeg klarte å skjule det?* Okey sorry for at eg spurte!!Ikke alle kan de nerde greiene.... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Sinna óg slapp ja... Det går bra at du spurte, vi kunne bare latt være å svare. Men vi hjalp deg gjorde vi ikke? Hvis du leser de guidene jeg linka til mener jeg du vil klare det fint alene. Hvis det er noe du lurer på da er det vel bare å spørre, men pass på å si at du har lest guidene. Edit: "... nerde greiene...". Jeg tolker det som negativt ment. Jeg vil ikke si det er så veldig nerdete å vite hva CPU temp er men, jaja. Ingen grunn til å bli frekk etter at vi hjalp deg litt. Endret 13. februar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
jke Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Sinna óg slapp ja... Det går bra at du spurte, vi kunne bare latt være å svare. Men vi hjalp deg gjorde vi ikke? Hvis du leser de guidene jeg linka til mener jeg du vil klare det fint alene. Hvis det er noe du lurer på da er det vel bare å spørre, men pass på å si at du har lest guidene. Edit: "... nerde greiene...". Jeg tolker det som negativt ment. Jeg vil ikke si det er så veldig nerdete å vite hva CPU temp er men, jaja. Ingen grunn til å bli frekk etter at vi hjalp deg litt. yepp d var negativt Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Fint for deg, jeg skal i alle fall aldri hjelpe deg mer. Men lykke til med overklokkingen da. Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jke: "Ikke alle kan de nerde greiene...." -Hvis du mener at det å vite cpu tempen er nerde greier, har du ikke noe med overklokking å gjøre. Det er ikke lite frekkt å spøre om hjelp, få hjelp og så være spydig mot de som prøvde å hjelpe deg. Støtter det PsychoPat har sagt fullstendig. Lenke til kommentar
jke Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Fint for deg, jeg skal i alle fall aldri hjelpe deg mer. Men lykke til med overklokkingen da. Når en vil ha hjelp og får en sånn litt irriterenes kommentar som din så er d litt irriterende Lenke til kommentar
jke Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 jke: "Ikke alle kan de nerde greiene...."-Hvis du mener at det å vite cpu tempen er nerde greier, har du ikke noe med overklokking å gjøre. Det er ikke lite frekkt å spøre om hjelp, få hjelp og så være spydig mot de som prøvde å hjelpe deg. Støtter det PsychoPat har sagt fullstendig. litt frekt for ******??d var jo han som måtte komme med den kommentaren! ka ****** har d med saken å gjøre at jeg ikke vet hva d er??kanskje en idé å si d i stedenfor?? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei jke, nå lurer jeg på hva problemet ditt er! Klarer du ikke å lese de guidene jeg linket til? Du vil få forklaringen der. Jeg kommer i alle fall ikke til å si det. Jeg tror egentlig ikke du klarer å lese i det hele tatt, for jeg sa det ikke var sikkert det var deg jeg ble irritert over. Jeg sa vel heller ikke noe om hva jeg var irritert over. Det kan være at det var noe personlig. Det er som sagt snakk om tolkninger her. *kanskje litt irritert, men jeg klarte å skjule det?* Hvis du forresten ikke slutter å sutre, men heller begynner å lese de guidene, kommer du aldri til å lære deg noe mer om dette. Med mindre noen forer deg det med teskjé da. Det var i alle fall min mening. Jeg tror jeg har sagt mitt her, med mindre du kommer med enda ett "sutreinnlegg", som du sikkert kommer til å komme med. Når en vil ha hjelp og får en sånn litt irriterenes kommentar som din så er d litt irriterende Hva forventet du egentlig når du spurte om hvordan du kunne overklokke CPUen din? At noen skulle gi deg en "123" løsning også satt du der med verdens beste data? Det eneste du har gjort siden jeg skrev at jeg var litt irritert over noe, er å sutre. Du har ikke vist ett eneste tegn på at du har tittet på noen guider, du har heller ikke spurt noe videre om det du lurte på. Mens jeg nå faktisk er blitt irritert på deg, må jeg si at du skriver dårlig. Er det VM i å ikke bruke store bokstaver der det skal, og ikke skrive mer enn ett tegn der det skal være det, ikke "??????". Jeg sier ikke at jeg er perfekt, men ofte blir svarene du får på et velskrevet og bra formulert innlegg, bedre enn hva vi ser i denne posten. Det er utrolig mange som forakter din skrivemåte, jeg er én av dem! Lenke til kommentar
jke Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hei jke, nå lurer jeg på hva problemet ditt er! Klarer du ikke å lese de guidene jeg linket til? Du vil få forklaringen der. Jeg kommer i alle fall ikke til å si det. Jeg tror egentlig ikke du klarer å lese i det hele tatt, for jeg sa det ikke var sikkert det var deg jeg ble irritert over. Jeg sa vel heller ikke noe om hva jeg var irritert over. Det kan være at det var noe personlig. Det er som sagt snakk om tolkninger her. *kanskje litt irritert, men jeg klarte å skjule det?* Hvis du forresten ikke slutter å sutre, men heller begynner å lese de guidene, kommer du aldri til å lære deg noe mer om dette. Med mindre noen forer deg det med teskjé da. Det var i alle fall min mening. Jeg tror jeg har sagt mitt her, med mindre du kommer med enda ett "sutreinnlegg", som du sikkert kommer til å komme med. Når en vil ha hjelp og får en sånn litt irriterenes kommentar som din så er d litt irriterende Hva forventet du egentlig når du spurte om hvordan du kunne overklokke CPUen din? At noen skulle gi deg en "123" løsning også satt du der med verdens beste data? Det eneste du har gjort siden jeg skrev at jeg var litt irritert over noe, er å sutre. Du har ikke vist ett eneste tegn på at du har tittet på noen guider, du har heller ikke spurt noe videre om det du lurte på. Mens jeg nå faktisk er blitt irritert på deg, må jeg si at du skriver dårlig. Er det VM i å ikke bruke store bokstaver der det skal, og ikke skrive mer enn ett tegn der det skal være det, ikke "??????". Jeg sier ikke at jeg er perfekt, men ofte blir svarene du får på et velskrevet og bra formulert innlegg, bedre enn hva vi ser i denne posten. Det er utrolig mange som forakter din skrivemåte, jeg er én av dem! Jeg har faktisk ikke sett på guidene.Litt lettere hvis noen som har gjort d fra før kommer med noen tips om hva man skal gjøre men d er ikke så veldig viktig bare lurer på hvordan Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Okei, jeg vil anbefale deg å lese de guidene. Jeg synes i alle fall det er interessant lesestoff. Nå fikk jeg nesten litt lyst til å bare forklare det for deg, men grunnet: Fint for deg, jeg skal i alle fall aldri hjelpe deg mer. Men lykke til med overklokkingen da. tror jeg nok ikke det. Ironisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg