Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Se her for mer info. Poenget er at Sense nå skal slippe et abb. uten månedsavgift og bindingstid. Og hvor mer du snakker hvor billigere blir det. Hvordan skal telenor og netcom klare seg når dette kommer Gjett om jeg skal bytte til sense snart Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) dette skal vel postes under operatører og tjenester ? uansett, høres tøft ut! Endret 11. februar 2004 av Tarjerasmussen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Ja gjore en liten feil, en mod kan godt flytte det. Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 da må jeg vel bytte til sense snart Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hvordan skal telenor og netcom klare seg når dette kommer Skal vel litt til å knekke de to trur jeg... Uanz, dette blir vel trenden fremover. De kommer til å slutte med subsidiering av tlf osv. og heller presse prisene ned på abonnement og trafikk. Se bare i Danmark, der er det jo omtrent gratis å bruke mobil. Chess har jo allerede begynt da og nå kommer vel de andre etter... Endret 13. februar 2004 av tbone Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Denne tråden hører inn under 'Operatører og tjenester' ja. Flyttes. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 sense for meg også... betaler jo mye for ingenting kan jo bruke d på no annet; som ny mob Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er egentlig ikke helt riktig å si at sense er billigst... Det avhenger jo UTROLIG mye hvordan ringe- og melde mønster du har... Alle bør gå inn på http://www.telepriser.no å sjekke hva som passer best! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg ser ikke det helt store i dette abbonnementet. Greit nok at du ikke har noe fast månedspris, men så betaler du 2,49 per minutt den første timen du ringer! og det er MYE! Og jeg ringer ikke mer enn en time hver måned nesten. Og den neste timen betaler du 1.79! Dette er ikke billig , da går jeg heller for chess connect med en pris på 1.65 og nesten ikke fast avgift (9 kr) Men selvfølgelig, ringer du masse så kan det muligens lønne seg. Men at Sense går ut å sier at de nesten skal revolusjonere mobilabbonnenter med denne kan de dra lenger ut på landet med. Dette sense abbonnementet blir bare med forvirrende for folk som ser etter nytt abb mener jeg. og det lønner seg ikke for folk som ringer 1 til 2 timer i måneden så det passer ikke for folk flest mener jeg. Sense sier at dette abb passer for alle fordi det alltid gir deg gunstig totalpris! "Abonnementet er ikke billigst i noen av Dagbladet.nos fire forskjellige ringemønstre. Bare for storbrukere er Sense blant de fem billigste." hentet fra Dagbladet Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Og er det du skikkelig storbruker anbefaler jeg Chess King eller combitel sitt tilsvarende abonnement. (husker ikke va det heter).. Hørte på nyhetene i dag at Chess skulle sette ned sms-prisen til 43-44 øre på sitt king abonnement, så det går i rett retning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå