TarjeER Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei! som sagt før (hvis noen av dere har lest de postene jeg har skrevet) så skal jeg kjøpe meg Casio ex z4. jeg har et stativ med en "skrue" på kanskje 0,7 cm bred. bare sånn ca. er det noen slags "hull" i Z4 får å feste kameraet til stativ? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Standardskrue på stativ er 1/4". Det kommer de aller fleste stativ med, og det passer til de aller fleste kamera. Sannsynligvis også Casio ex z4. Lenke til kommentar
mariannehan Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ja det er et slikt "hull" i Z4 Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg bruker denne tråden da den omhandlet det kamera jeg lurte på og ett stativ. Min far har ett sånt kamera og skulle gjerne hatt ett lite stativ så han kan sette fra seg kamera. Kamera er jo så smalt at det kan være vanskelig å la det stå selv om en vil ta ett bildeav seg selv når en er alene på tur. Finnes det ett sånt stativ, og vet noen hvor jeg eventuellt kan få tak i ett sånt her i Oslo. Noen som vet pris så hadde det vært genialt også. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Melder meg på her jeg også, da jeg har det kameraet og ønsker meg stativ. Så om noen vet pris og steder jg kan handle dette er det bare å rope ut;) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 I en hvilken som helst fotobutikk får dere nok kjøpt stativ i alle størrelser, f.eks. et lite bordstativ (15-20 cm høyt til å sette på bord, bil, benk etc) eller et vanlig lett stativ du kan sette på bakken. Lenke til kommentar
askare Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du sier at du skal ha et lite stativ, jeg fikk takk i ett hos min lokale fotograf. Det er ca 12 cm høyt, består av tre foter, som er fleksible og har gummiknotter. Kan vries i hytt og pine. Og tar ikke større plass enn noen kulepenner. Dette har jeg brukt mye, og det er veldig enkelt å sette fra seg i "ulendt" terreng. Kommer ikke på produsent navnet, men jeg mener det er ett eller annet med HA... Kanskje HAMAK, (ikke Hamax, for det er vel akebrett) Skal forresten ut i lunsjen å handle et Z4. Bytter ut mitt 5 år gamle Agfa 1.3 mega pixels. askare Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! Har både kameraet og stativ, fungerer helt utmerket BIG BOY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå