SilverKhan Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Satt å knota litt med en side, siden jeg har bestemt meg for å lære meg mySQL og ville prøve meg på en blog-side... Foreløpig er det kun designet, og jeg vet at det ikke validerer, men skal prøve å fikse det... http://blow.50free.org/index.php (åssen ser den ut i andre browsere enn Mozilla firbird?) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) joda virker grei den, ganske stilig faktisk, men menyen ble litt anonym.. ellers fin (Opera 7.23) Endret 11. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ser fin ut i explorer. var litt stor rom på sidene kansje da, de bør bli mindre... og fargene på den ramma rundt skrifta var litt lite passende i forhold til resten, men alt i alt syns jeg det er en fin fin start Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ikke dum, slettes ikke dum, men skriften trenger det bittelille ekstra med kontrast, og jeg savner footer. Dessuten synes jeg grid er noe dritt, og ikke har noe med design å gjøre... Lenke til kommentar
epsil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Altfor liten skrift under 1280 × 1024. Vil råde deg til å gå for en skalerbar løsning. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Altfor liten skrift under 1280 × 1024. Vil råde deg til å gå for en skalerbar løsning. om det er et stort problem kan du jo enten gjøre det automatisk skalerbart eller legge inn muligheter for den enkelte bruker å skifte css stil. forskjellen mellom stilene kan f.eks. være skriftstørrelse.. var nettopp en tråd med det emnet her i wds, finner sikkert noe om du søker i php delen og.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Meny? Den var jo ultra anonym. Fine farger, greit oppsett. Kjedelig banner, og irriterande grid i bakgrunnen. Lag iallefall en form for border rundt heile greia.... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Friske farger! men som allerede sagt her, så var menyen litt vel anonym, og jeg er ikke sikker om jeg liker mouseovern din helt, men det er jo smak og behag. Bra start ihvertfall... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 som nevnt, menyen er "FOR" anonym... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 som nevnt, menyen er "FOR" anonym... Ja det var nesten sånn at du lurte på hvor menyen var med en gang du kom inn.... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Fin side men som nevnt: * den skrå grid bak tekst må bak, ellers er det nesten uleslig. * Menyen er alt for anonym. Prøv å få til noe mer synlig. Men som ikke spriker for mye med resten av designet. *Side bakgrunden kan du kanskje bytte med det som er bak teksten. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ganske stilig idè. Litt stygge fargekomboer. Blir litt lillaskjær i gråfargen, noe je gikke liker. Liker dårlig disse stripene bak teksten. Dessuten tok det tid før jeg fannt menyen. Godkjent. Veldig enkel, men svært kjekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå