Devil-Teddy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg hadde 4 billetter til TG04, jeg betalte de på mandag, men natt til Onsdag var de ikke lenger på Min konto siden på partyticket! Det står også "Du har ingen billetter og skrive ut" på utskrivbare billett" siden... Noen som har opplevd det samme? Hvor ble det av mine 3000 kr? Mvh Nicolai Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 er det ikke 24 timers hentefrist for sånne ting? Er ihvertfall det hos billettservice på endel billetter. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Du husket å skrive inn KID nummeret? Og betalte du i nettbank? Uansett er det risikofylt å vente så lenge som til mandag. Det tar alltid noen dager før slike betalinger blir registrert så om din ble sendt klokka 24:00 på Mandag så er den kanskje ikke registrert før klokka 24:00 på onsdagen og da var vel gjerne betalingsfristen gått ut... Vet om flere som ikke har skrevet KID nummeret osv. Eneste jeg kan si er å ta kontakt med PTN folka... Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg vet jeg har gjort alt etter boka, KID nr og alt mulig.... Har gjort det mange ganger før, og nå er plutselig pengene mine også borte :S Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg betalte også på mandag, men mine billetter er der enda da Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 öi u have just been owned by arne!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Pengene blir refundert, men billettene skal du se lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå