kag Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Knurr. Var nettopp å klipte meg. 298NOK sa de til meg på telefonen. Så jeg gikk ned jeg, og satte meg i frisørstolen klokken syv for å bli klipt. Et lite stykke ut i klippingen fant frisøren ut at hun skulle vaske resten av håret før hun fortsatte. Fett tenkte jeg, og ble med henne bort til vasken. Hun vasket og vasket, og jeg satte egentlig bare å koste meg. Men etter en liten stund spurte hun meg om jeg ville ha en mild kur eller om jeg ville ha balsam i håret. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, så jeg spurte henne om hva forskjellen var. Hun begynte å legge ut om kuren, så jeg sa ja. (Merk, prisen ble det aldri sagt noe om. Eller at kuren kostet noe) For etter vi hadde fortsatt klippingen, og blitt ferdig med et bra resultat som jeg var fornøyd med, kom vi til betalingen. 368NOK!! Jeg stusset litt og spurte henne derfor om prisen som ble oppgitt per telefon noen timer i forkant, ikke stemte. Men det gjorde den. Det var kuren under vaskingen som gjorde til prisøkningen. Jeg tenkte "bah!" Men rakk ikke å tenke så mye mer over det. På veien hjem tenkte jeg "nei, ****** heller". De har plikt til å varsle om at tjenestene koster ekstra. Og jeg innså at jeg kunne ha nektet dem ned i støvlene hvis jeg bare hadde rukket å tenkt meg om noen ganger mens jeg var der. Noen andre som har reagert på det samme når de har vært til frisøren, at frisøren ikke har oppgitt at enkelte tjenester kommer til å koste deg ekstra? Mulig hun tok det for gitt at jeg visste det. Men pokker heller. Jeg er bare til frisøren en gang i kvartalet. Og det bare nå i det siste. Før jeg reiste til utlandet hadde jeg min egen frisør som gjorde alt sånn for meg i privaten. Jeg ante jo fred og ingen fare. (... knurr ...) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 sånt er dritt ja, men sånn er livet, ikke alt er sånn som man tror her da Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oi oi oi... det var jo hele... 70 kroner Næh man burde vite om slike salgstriks da. <Sett spørsmålstegn ved alt som er gratis heller Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hos meg spurte de ikke engang Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Oi oi oi... det var jo hele... 70 kroner Næh man burde vite om slike salgstriks da. <Sett spørsmålstegn ved alt som er gratis heller men det er fremdeles penger Endret 11. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det berre eg som tenke koffert her eller? Tjenester koster ekstra hos frisøren? hello? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det derfor du dra til frisøren altså. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det berre eg som tenke koffert her eller? Nope. Lenke til kommentar
kag Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Tenkte for å være helt ærlig litt koffert jeg også når jeg skrev det. Men antok at folk ville tolke det korrekt ut ifra med settingen. Det er nok like mye en prinsipp sak, som det er "bare" 70NOK det er snakk om. Jeg føler like lite for å ikke få prisene oppgitt, som jeg gjør om det å bare kaste en femtilapp fra meg tilfeldig på gaten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er vel slik det engang er. Selv ville jeg følt meg litt råtten hvis jeg gjorde slikt med vilje for å få en kunde til å betale mere.. Men jeg hadde jeg vært kunden så hadde jeg nok spurt hvor mye hårkuren kostet. Jeg er en sånn typisk "gniten sur kunde" som alle synes er kjip fordi jeg spør om slikt Lenke til kommentar
tøs Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Derfor er det kjekt med venner eller kjærester som klippert håret.. (de kan du bare drite i å betale ) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Klippet meg her om dagen! Da jeg var ferdigklipt så spurte frisøren meg om jeg ville ha litt voks/gele (vet da ****** hva det var) i håret. jeg svarte ja hvorfor ikke og ble da stilig syntes jeg. Så skulle jeg betale og så en liten merkostnad på 10 kr for "annet hårprodukt". 10 kr for en liten dæasj voks/gele ett eller annet i håret var mye. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Frisøren er kjip, men må dra dit snart Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tenkte for å være helt ærlig litt koffert jeg også når jeg skrev det.Men antok at folk ville tolke det korrekt ut ifra med settingen. Det er nok like mye en prinsipp sak, som det er "bare" 70NOK det er snakk om. Jeg føler like lite for å ikke få prisene oppgitt, som jeg gjør om det å bare kaste en femtilapp fra meg tilfeldig på gaten. da dusjer jeg heller hjem og bruker balsammen til hu mor, koster ingenting Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kjekt å ha familie eller venner som klipper hår ja, jeg slipper utgifter på det. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kan fort bli dyrt hos frisøren.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 betaler 150,- for klipp med voks og hele pakka jeg Lenke til kommentar
kag Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg priser meg bare fortrinnsvis lykkelig for at jeg ikke er ei kjerring. Kvinnfolk må betale langt mer enn det vi må. Eller, det går i hvert fall mye mer penger når de er i vei. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 gidder ikke å klippe meg... neida, men det begynner å bli en stund siden jeg har vært hos frisøren. *tenke* det er vel omtrent 2 år siden, kjekt med klippemaksinting. Har no beatles frisyre, lurer på om jeg skal få mekket dreads. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 frisøren vil iallefall ikke tjene noen penger på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå