Gå til innhold

Tar 15 minutter og starte Win XP


Anbefalte innlegg

God Kveld.

 

Idag skjedde det noe mystisk med min pc! Plutselig hang den seg opp i 5 sekunder, så fortsatte den vanlig i 5 sekunder, for å så og fryse igjen i 5 sekunder.. slik holdt den på.. Så jeg reboota pc'en og da tok det ca 15 minutter og starte den opp!

 

Linux starter helt normalt. Den er det ikke noe galt med!

 

Hva er det som har skjedd her? Det jeg gjorde før den klikka var å høre på MP3'er.

 

Håper noen vet hva som er galt! på forhånd takk.

 

_________________

AMD Athlon XP1700+ :grin:

512MB SDRAM

GeForce 2 MX/MX 400 64MB

Sound Blaster Live 1024

Asus A7V133-C

Windows XP Pro

Linux Mandrake 8.1

IBM 40GB

52x CDRom

16x/10x/40x Phillips brenner

 

[ Denne Melding var redigert av: Neglesaks på 2002-03-16 21:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kansje MP3'n din var ulovlig ? hehe, neida, jeg kan ikke skjønne hva som har gått galt, men det kan virke som det mangler noen filer i oppstart som den søker igjennom HD'n din etter, men finner dem ikke, deretter starter normalt, funker XP som vanlig etter 15min med oppstart ?

 

 

XP'n som jeg kjører starter vel på rundt 20 sekunder fra jeg trykker knappen til jeg er inne å kan bruke.. ok da... MAX 30!!

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Hei du!

 

Takk for svar.. NEI.. windows fungerer ikke normalt når det endelig starter.. Det funker i 5 sekunder og henger seg i opp i 30 sekunder.. slik holder den på!!

 

Det som er så rart er at Linux fungerer som normalt, men windows er helt klikk! Jeg må vel kanskje formatere? eller hva?

 

Er det ingen andre som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...