Gå til innhold

PC til 25000?

Anbefalte innlegg

Fullstendig off-topic:

folk crapper visst penger her? :dontgetit:

Hvor får dere penga fra? Har konf til våren, har ikke fått en dritt enda!

Forventer ikke mer enn ca 6-7000... Da er jeg fornøyd også. Heaven hvis jeg får 15000. Da blir det vannkjøling og heftig overklokking på CPU og GPU+kjøleribber på gfx ram :thumbs:

Litt on-topic:

Vær snill mot deg selv, kjøp en god stol å plasser baken på, invester i en FET kopekasse(les: lcd) og bruk resten på maskinen.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir vel sånn ca syv år siden jeg konfirmerte meg. tror ikke du skal legge all verden i en data, 10-12k må være maks (med skjerm). Så utenom det synes jeg kanskje en stereo er en fin ting, ingenting som å se film og spille data (f.eks warcraft3) i surround. TV er jo fint å ha. Bare ikke tenk deg at du skal skaffe alt på en gang. Du skal vel ha deg et fremkomstmiddel når du er 16, så hvis du ikke jobber eller har generøse foreldre er det nok lurt å spare noe (ups), eller i ditt tilfelle siden du ikke kan vente, kjøpe en moped/125 og la den stå i garasjen til du har fyllt 16.

Lenke til kommentar

0 moped på meg....

hvis jeg kjøper en billig moped 5000/10000 blir det bare mass skruing og kjøping av reservedeler... kjøper jeg en til 20000, kommer jeg til å angre 2 år etter.. Dessuten har jeg crosser, og å kjøre moped i tilleg blir så daffent att jeg føler meg som en snegle =) (moped=2-4 hest, cross = 28-32 hest)

BTW.. kul stol!

og så.... vurderer å bare kjøpe nytt HK, SK, RAM og CPU til den gamle PCen min... + et kabinett... dette skal tilsammen koste 3500, noen forslag?

Lenke til kommentar
og så.... vurderer å bare kjøpe nytt HK, SK, RAM og CPU til den gamle PCen min... + et kabinett... dette skal tilsammen koste 3500, noen forslag?

Ikke spør om dette nå, vær så snill. De delene vi eventuelt ramser opp nå blir nok uansett billigere/mer crap når du konfirmerer deg. :roll:

Lenke til kommentar
Dobbelseng med fete madrasser :)

Kan komme til god nytte om ett par år, når foreldrene godtar "overnattingsgjester" :D

Hehehe :p Ja det kunne vært noe det! Kjøp også litt sexy klær som gjør susen. Men jeg personlig ville ikke brukt 25K, det kommer jo uansett til å bli gammelt om et par år og da er det kjipt å ha brukt 25% av 100000 kroner på en maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...