.V. Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har et abit nf7 rev.2 som jeg gjerne vil slå på.... Problemet er at det tydelivis er herpa, det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Har prøvd forskjellige knapper, prøvd å kortslutte pin'ene med en kobbertråd, psu virker, hk lyser og skal på lan på fredag.... HJELP!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 du har koblet "pw", "reset" og alle de "småtassene" rikitg da ? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) PWR-button skal kobles til den 3. og 4. "småtassen" oppe fra venstre, som TopFlite kalte det. Eventuelt har du et defekt hovedkort som du forhåpentligvis har reklamasjonsretten intakt på, hvis du ikke har moddet kortet. Endret 11. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Har kun koblet i power-knappen, kortet er ikke nytt. Det virket fint da jeg tok det ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå