kaliber Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Topicen sier alt, men jeg skal og må kjøpe meg ny hd i morgen.. trenger det. Anbefalinger ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 åssen da? s-ata eller hva? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 samsung,seagate raske,lite støy passe billig. Vis du er ute etter ytelse og bryr deg ikke om noe bråk så anbefaler jeg en western digital caviar. Kjøp s-ata vis du har hovedkort for det. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 har et msi kt6 delta hk, det er sata der ja men hva er egentlig forskjell fra sata og det andre da? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har en WD caviar SE 12gb 7200rpm 8mb cash. Over gjennomsnittet i ytelse, men ikke langt nær så støysvak som seagate. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Kommer litt ann på hva du selv prioriterer Hastighet og multitasking da er det vel kun Raptor som er best. Hvis ikke kan du ta den billigste kontra size i prisguiden. evt er det en silent disk så vett'kje eg alle min bråker........... 4x WD+1xraptor 1x samsung tror den er stillest, men det kommer vel ann på (industrihørsel eller lydtekniker)....., Endret 11. februar 2004 av Beo Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 les el-asso's guide på hw.no om s-ata Jeg kan trygt anbefale seagate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå