Gå til innhold

Lampene på kabinettet lyser ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er en haug av pins nederst på hovedkortet.. der skal du sette en rekke pins riktig slik at det lyser. du må sette på power led, hdd led

 

Ta en titt i hovedkort manualen står alt der

har satt de riktig tror jeg, men hvilken er det jeg kan ha satt feil slik at ikke lampene på kabinettet lyser , men likevell så starter pcen osv??

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Føler med deg!

 

Kan noen ganger være frustrerende med de led`sene!

 

Hadde problemer med mitt asus a7n8x deluxe-kort og meitt thermaltake xaserIII kabinett.

 

Problemet kan kanskje være at ledene har andre navn enn hva det står i hk-manualen din.

 

Selv ble jeg ganske glad når jeg fant ut at hd-leden på kabinettet skulle puttes ned på ide-pinen:)

Lenke til kommentar

Du må nok bare prøve deg fram med å snu de frem og tilbake.

 

ps en led(lysdiode er avhengig av polaritet) en bryter er ikke så reset og power knapp kan settes begge veier, men ikke lysene

 

btw fikk aldri lysene mine til med aopen kabinettet mitt og epox kortet jeg hadde tidligere. men der var prb at hdd aktivitet nektet å slukke.

Lenke til kommentar
Du må nok bare prøve deg fram med å snu de frem og tilbake.

 

ps en led(lysdiode er avhengig av polaritet) en bryter er ikke så reset og power knapp kan settes begge veier, men ikke lysene

 

btw fikk aldri lysene mine til med aopen kabinettet mitt og epox kortet jeg hadde tidligere. men der var prb at hdd aktivitet nektet å slukke.

Ok, jeg får prøve dette litt seinere ;) Det er akkurat Aopen kabinett jeg sitter med :thumbup: Takker for gode svar!

 

Mvh

 

Ostebu :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...