EC Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Da er det bare å begynne å spare, fellow Star Wars fans! I september slippes triologien på DVD i USA & Canada, med internasjonal lansering tett etterpå. For mer info: http://www.starwars.com/episode-iv/news/20...ws20040210.html Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Takk for den utrolig hyggelige infoen yummy,har ventet i mange år på denne.Er Star Wars fan selv og jeh må si at de gamle er det beste. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ohh YEY!!! endelig !! er bare 1 liten ting ... det er den "oppdaterte" utgaven fra 90-tallet .. altså det er like spennende som en bavian i en dyrehage. dere likte vel sikker 20års utgaven av ET også? hvor de hadde byttet våpnene med walki-talkies ? nei nei .. Orginale eller ingen .. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvorfor kjøpe denne nå, når det alikevel kommer en stor pakke med episode 1-6 og sikkert et par ekstra DVD-er med snacks i 2005, 2006 ish... ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 har hatt 4-6 på dvd/svcd i over 18 måneder nå, og jeg liker ikke SW spesielt engang Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Huh? En kompis av meg har hatt disse filmene på DVD i lengre tid nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jippi HeavenHell: Åja? Hvor fikk han tak i disse (piratkopierte?) versjonene? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jippi HeavenHell: Åja? Hvor fikk han tak i disse (piratkopierte?) versjonene? Han sa at han kjøpte dem på Play elns. Vet ikke om de er piratkopierte eller ikke, da jeg ikke har sett dem med my own eyes. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Yes.. endelig. Det måtte jo komme etter at Lucas så hvor mye penger som kom inn etter Indy boksen kom. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jippi HeavenHell: Åja? Hvor fikk han tak i disse (piratkopierte?) versjonene? Han sa at han kjøpte dem på Play elns. Vet ikke om de er piratkopierte eller ikke, da jeg ikke har sett dem med my own eyes. Hahahah, vennen din prater mye tull... I hvert fall! Star Wars OT på DVD!! Yea! De skal fikse på masse rart, blir spennende så se hva de får til... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor kjøpe denne nå, når det alikevel kommer en stor pakke med episode 1-6 og sikkert et par ekstra DVD-er med snacks i 2005, 2006 ish... ? Fordi det er lenge til Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor kjøpe denne nå, når det alikevel kommer en stor pakke med episode 1-6 og sikkert et par ekstra DVD-er med snacks i 2005, 2006 ish... ? Fordi det er lenge til Akkurat Vi har ventet lenge nok allerede. Man hadde jo bare brukt pengene på noe annet tull mens man ventet uansett... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gleder meg, har allerede de gamle versjonene på VHS, blir gøy med de nye på DVD, har ventet lenge på dette! Og ja: De gamle filmene er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå