fflex Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Broren min har får ikke brukt norske bokstaver.....har lagt inn norske itouch drivere og sånn, men hjelper ikke...Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 han har kanskje engelsk windows? start=>settings=>control panel=>Keyboard=>Input Locales add Norwegian Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 hmm....murty, jeg gikk inn dit men det var ikke noe som het "input locals"... Det er irriterende at dette skal være et problem ass Men uansett takk for tipset... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) hmm.. hvilket windows har du? jeg sa det som stod i win2k.. hmm.. jaja.. du skal ihvertfall velge språk på tastaturet der et sted EDIT: Kjekt med litt god norsk rettskriving:D Endret 11. februar 2004 av Murty Lenke til kommentar
Coq Rouge Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Start=>settings=>control panel=>Regional and Language Options=>Languages=>Details Legg til norsk [Alt]+[shift] så kan du velge tastaturoppsett i hvert program du bruker Coq Rouge (allerede benyttet [Alt]+[shift] tre ganger i dette svaret) Edit: Dette fungerer i det minste i XP Pro, og skal såvidt jeg husker også fungere i 2k, tidligere husker jeg ikke. Alt for lenge siden ;-) Endret 11. februar 2004 av Coq Rouge Lenke til kommentar
data-freak Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Se på *fjernet av moderator* keabord testen!! Endret 11. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 plz da mann...SLUTT! Ikke trykk linken, outwar reklame!! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 say Cop Rouge, tusen takk....det funka vøtt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå