brolle Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Hei folkens! Skal montere en ny 120Gb disk i maskina da den gamle på 20 er helt full.Har hørt at Norton Ghost er ett bra program for å speile innholdet over på den nye disken sånn at jeg skal slippe å kopiere alt over.Er det noen som har gjort dette og som vil dele erfaringer før jeg setter i gang så hadde det vært kjempefint.Kanskje litt om hvilken vanskelighetsgrad denne jobben har hadde også vært fint.På forhånd takk! Endret 11. februar 2004 av brolle Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Hei folkens! Skal montere en ny 120Gb disk i maskina da den gamle på 20 er helt full.Har hørt at Norton Ghost er ett bra program for å speile innholdet over på den nye disken sånn at jeg skal slippe å kopiere alt over.Er det noen som har gjort dette og som vil dele erfaringer før jeg setter i gang så hadde det vært kjempefint.Kanskje litt om hvilken vanskelighetsgrad denne jobben har hadde også vært fint.På forhånd takk! Feilpostet. Denne posten skal under lagringsmedier. Endret 11. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå