Hullakazam Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Etter jeg begyner å spille sof2 tar det ca. 5 sekunder. så låser hele pc'n seg. Noen som kan hjelpe meg!?!? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 man trenger litt mer info en det hva er specsene dine Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ar du overklokket noe? La være med det i så tilfelle. Nye drivere til skjermkort kan også hjelpe.... Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Ikke noe overklokking. p4 2.66 Ghz Geforce 4800se 1024mb ram ++++++ så det bør jo holde til å spille sof. Har fungert før Trenger hjelp!!! takk for alle svar! Endret 11. februar 2004 av bioneuf Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg trenger hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har du patchet spillet til nyeste? Evt kan du prøve nyere drivere. Lenke til kommentar
Laien Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hvilken patch / driver trenger man???? har samme problemet !!!!!! Lenke til kommentar
Laien Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk ordna det på min egene måter! Men takk for all hjelp LAIEN Rocks Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 hmmm, hvordan var din måte!??! Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 * Installer på nytt * patche til gold 1.3 * oppdatere drivere (hovedkort, lydkort, mus, grafikkort, osv) * virusscan (med oppdatert virus definitions) * diskfragmentere * fjern spyware (http://lavasoft.element5.com/support/download/) * sjekk om det er noe dritt i windows startup i msconfig * kjør windows update * om du har cracka verson og spiller på internet, ikke gjør det * r_diaplayrefresh til samme verdi som du har på desktop, gjerne høyest mulig. (hvis du kjører lik oppløsning som i spillet. Dette må du foresten gjøre manelt i config (.cfg) * oppdater punkbuster, om du spiller på nettet (finnes egen .exe for å gjøre dette med som heter pbweb) * sjekk om du har minimum req, prøv å tweake litt ned på grafikk * kan hende det skjer pga dårlig kjøling av hardware * Hvis ingenting funker: formater Spm: * har du overklokket cpu? * har du cracket verson? * har du msblaster? * bruker du minimizer? * har du andre program som kan ha innvirkning på sof2 som kjører i bakgrunnen? * hva gjør du når spillet brytes? * hvilken feilmelding får du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå