Gå til innhold

PlanetSide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positive med Planetside: Fin grafikk, masse kjøretøy, flere folk på samme kjøretøy, store landskap, variert landskap.

Negative: Til tider mye lag (kommer litt an på connection, jeg har telenor adsl det forklarer kanskje saken), kjøretøyene er for trege... det tar for lang tid å komme seg fra a til b, du må komme på lag med noen seriøse folk som klarer å koordinere angrep og holde sammen (ikke lett å finne, men blir ikke et problem om du klarer å komme inn i en stor seriøs outfit), baser, tårn og kontinenter du kjemper for vil antagelig være tapt neste gang du logger på, litt dårlig gameplay og du blir ikke høyere level enn 20 (BR) eller 5 (CR).

ER IKKE VERDT PENGENE :thumbdown: (kanskje 500kr for spillet, men ikke 80/90kr månden)

Spill heller Battlefield 1942 eller Tribes 2 eller Natural-Selection :green:

Lenke til kommentar

Alle har sin smak, jeg begynte å spille PS i September og syntes det fremdeles er morro å logge på for å drepe noen TR/VS.

Det jeg liker best er alle mulighetene du har, du kan være Heavy Assauly grunt, sniper, reaver/mossie pilot, MAX unit eller infil. (infil+CE=fun) :yes:

Jeg syntes dette er noe av det beste MMORPG ute nå.

btw ang kjørtetøy. lang tid å komme fra a til b??? ta en mossie du krysser jo et continent på 1/2 min. Jeg har ingen prob med lag.

Det at ranken stopper på BR20, CR5 er jo greit nok, jeg skulle gjerne likt å komme høyere, selvom det å bli CR5 tar tid. Selvom SOE er trege til å komme med nye ting, er det mye kult som kommer. Feks for de som er BR20, CR5, skal man kunne velge "barrel roll" i fly som en special "ting".

Endret av Exeter
Lenke til kommentar

Nåja, noe rollespill egenskaper har det nå. Du får jo experience for å levle opp karakteren din, som du igjen får poeng for som du bruker på forskjellige egenskaper. Men et normalt MMORPG er det ikke, det er helt riktig. Men å kalle det et rent MMOFPS, blir litt feil.

Det finnes vel ikke noen MMOxxx i dag uten noen form for rollespill egenskaper.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...