Gå til innhold

PlanetSide

Anbefalte innlegg

Planetside er et bra spill det. Lasta det ned gratis fra planetside.com med 30 dagers gratis prøveperiode. Men det er et spill man går fort lei av, og det er veldig tidkrevende. Men hvis du har penga og tiden, kjøp det. :yes:

kan di gi meg link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det finnes bedre MMORPGs på markedet enn dette...

som ka da?

Anarchy Online er ett eksempel.

Andre spill som er bedre enn Planetside er rett og slett mindre spill som feks Ravenshield, BF1942 og UT 2003

ok

men planetside kan man ha fleire 1000på laget som som 666pgc devil dogs

har 2350.. på laget sit

Lenke til kommentar

Synes også at Star Wars Galaxies har mere for seg enn Planetside, men dette er min personlige smak som taler, ikke fasiten på hvordan det skal være for andre. Planetside var ikke særlig spennende for meg, kansje jeg hadde for store forventninger til spillet. Nå ser jeg bare frem til World of Warcraft, dette håper jeg blir bra.

Lenke til kommentar
Synes også at Star Wars Galaxies har mere for seg enn Planetside, men dette er min personlige smak som taler, ikke fasiten på hvordan det skal være for andre. Planetside var ikke særlig spennende for meg, kansje jeg hadde for store forventninger til spillet. Nå ser jeg bare frem til World of Warcraft, dette håper jeg blir bra.

middle earth online skal blir bra.. har eg hørt

Lenke til kommentar

At spill skal bli bra er vel egentlig noe alle utviklere sier, ellers hadde de nok ikke tatt seg bryet med å lage spillene. Desverre ser vi alt for ofte dårlige spill som er forhastede og alt for dårlig gjennomført. Forhåpentligvis blirr Middle Earth online et godt spill som lever opp til navnet, men jeg er redd det blir mange Tolkien fans som blir skuffet over dette....

Lenke til kommentar
ka online spill fåreslår du eg kjøper

Det kommer helt an på hvilken type spill du liker i utgangspunktet. Personlig liker jeg best Final Fantasy XI, men jeg vet om andre som heller ville anbefalt Anarchy Online eller noe annet. Ut fra min egen smak anbefaler jeg FF XI...

Lenke til kommentar

PS skiller seg klart ut fra andre MMORPG vet at kampene blir avgjort av spillerenes ferdigheter. Det vil si at man må selv sikte og skyte for å kunne vinne. På andre MMORPG-spill er det datamaskinen som "regner ut" hvem som vinner basert på hvilken level/hvor mektig karakterene er. I så måte er PS mye mer action-orientert.

PS skiller seg også klart ut fra Online-FPS som f.eks. battlefield, ved at det implementerer enkle rollespill-elementer. Det vil si at du bygger opp karakteren din gjennom å tjene battle-experience-points. Disse kan man bruke på å sertifisere karakteren slik at man får tilgang til flere våpen, flere kjøretøy/fly osv. Du beholder altså samme karakter selvom du logger av. I tillegg er det lagt opp til mye mere samarbeid i form av squads, platoon og outfits.

Etter min mening er stiller derfor PS i en klasse for seg når det gjelder kombinasjonen av MMORPG og FPS. Dette er det foreløpig ingen andre spill som gjør. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...