Gå til innhold

PlanetSide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det verdt pengene...

For min del var det ikkje det. Eg fant ut at det hadde for stort tidsbruk. Dvs at eg kunne ikkje spele i ein halvtime og så stoppe, men når du først skal spele så bør det vere over fleire timar slik at du kjem til der det skjer.

Det er også enorme landskap, som forårsaker at det tar lang tid å komma frå A til Å.

Lenke til kommentar

Spilte Planetside leeenge, men sluttet i fjor høst. Grunnen var ganske enkel egentlig. Spillet var supert, Outfit'en var enorm og utrolig flink til teamplay og vennskapet jeg fikk var utrolig, MEN hva hjelper dette når spillet lagget som bare fanden, og siden jeg var så høyt i level (var maxa) så var det eneste som var gøy, var kamper hvor det var folk overalt. Når alt da lagger som bare det, da er det ingen vits. Derfor sluttet jeg. Angrer litt nå siden det ser ut som om mye har forandret seg siden da. Kunne godt tenkt meg enda en gratisperiode for å teste det ut igjen.

Lenke til kommentar

mye av tankene er bra synest jeg.

dog dette med at det blir tatt hensyn til treige maskiner?/linjer foran de som har det som trengs.... det er dårlig. (noe dritt å bli skytt av en, når du stod en plass du egentlig ikke stod, men gjorde på skjermen hans/hennes --> hva kalles dette?)

fikk ikke den 7dagers perioden til å funke jeg. Man må lage konto her og der, og plutselig sier rogrammet at en må bli abn. :angry:

neste spill som blir lignende?

gleder meg til Operation Flashpoint 2, om bare MP prinsippet (join/start) blir hl aktig (join når du vil)

ehh... over til tråd igjen. SØK etter noe i duren av Planetside systemkrav eller noe, en post jeg laget. Det virker til at spillet krever ! (og tross dette lagger i store kamper (ja laag, ikke hakk?), som bamsefar sier

edit_

ser det er en post under PC nå som ligger høyt

edit2_

damid, ser du har postet der

edit3_

hey, bare ett skritt videre og jeg hadde vært i mål...

fikk til trial"mode" nå :w00t:

får bare håpe jeg ikke blir hektet nå da ;)

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Grunnen var hvertfall dårlig programmering den gang. Ikke vet jeg om de har fått ordnet på det siden da, men det var lite gøy å bli drept av folk utendørs når du hadde kommet deg inn. Likte også lite hvordan kjøretøy var programmert. Den sveve tingen (som jeg ikke husker hva heter) som Vanu hadde var jo et mareritt når den var ute i store klynger. Bland sammen med lag og spillet er ødelagt.

Lenke til kommentar

Jeg spillte PS mye da det ble gitt ut i fjor, men så ga jeg opp pga lite variasjon i spillet og mye tekniske problemer.

Av en eller annen grunn så kanselerte jeg aldri abm, så jeg prøvde igjen noen uker tilbake og digget det. :thumbs: Mye mindre bugs og mye morsommere gameplay. (Må forresten presisere at PS er systemkrevene, og at mye av det folk opplver som lag rett og slett er trege maskiner. Jeg opplevde en helt ny verden da jeg oppgraderte minnet fra 512-1GB.)

Og BTW, svevegreia til Vanu heter Magrider.... ;)

Endret av IceCone
Lenke til kommentar

Det er ikke riktig å kalle det lagg!

Det kan virke som men dette skyldes av at spillet er så elendig kodet. Det vil si, det hadde ikke hjulpet å oppgradere serverne/båndbredden med det 10-dobbelte. Ingen ting ville bli forandret.

Den beste måten på å minske problemet er å sette i mer minne. 1gb og oppover. Har du 2GB ram kjører spillet glatt.

Hvis det er mer enn 4 måneder siden du spilte det, anbefaler jeg deg å prøve en ny måned. Mye har forandret seg.

Lenke til kommentar

Vel jeg kjørte spillet med

-P4 2GHz klokket til skyene

-1GB ram (lånte 1 GB til for å sjekke en dag, men merket absolutt ingen forskjell utenom loadingtidene, som var minimale fra før av)

-Radeon 9800pro

Og det lagget som bare det. Dårlig programmering var det så absolutt, men lagg var det likevell. Husker ikke kommandoen, men du kan jo få opp fps og netstat, og pingen min var så høy til tider at ikke en gang direktøren i norges bank har sett så høye tall. ;)

Men, har fått for meg at alt er så mye bedre nå så jeg skal ta en liten prøverunde, syns jeg fikk med meg at de som hadde Windows XP kunne prøve en gratis periode på 7 dager.

Noen som vet om characteren din blir slettet når du sir opp abonnementet?

Lenke til kommentar
Noen som vet om characteren din blir slettet når du sir opp abonnementet?

Hvis det er mer enn 4-5 måneder siden du spilte har characteren din blitt slettet. Jeg tror likevel det er mulig sende en melding til Support og spørre om de kan gjenopprette den (er ikke sikker på dette).

Og til dere som sliter med "lagg" har dere prøvd å stille ned på grafikken? Jaja, jeg vet at dere har Radeon 9800xt osv, men har dere prøvd?

For å få opp fps/ping i spiller må dere skrive /stats i chatvinduet.

Lenke til kommentar

Nåja 5000 spillere kontra 34->64 per server er en stor forskjell. Grunnen er at de må ha noen som vedlikeholder serverene, og som legger til nytt innhold, noen som moderere og som holder øye på spillerene, game mastere som rapportere bugs (i tillegg til spillerene selv), selve maskineriet(serverene) osv osv osv..

Lenke til kommentar
Nåja 5000 spillere kontra 34->64 per server er en stor forskjell. Grunnen er at de må ha noen som vedlikeholder serverene, og som legger til nytt innhold, noen som moderere og som holder øye på spillerene, game mastere som rapportere bugs (i tillegg til spillerene selv), selve maskineriet(serverene) osv osv osv..

vil ha det.. men får ikkje låv til å kjøpe det fordi da koster penger per månade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...