Janders Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei, Jeg har en dimmer for 220v lyspære som jeg vil ha dempet til 115v ut. Alså, 220v - dimmer - 115v (skal brukes til 115v loddebolt) Håper noen kan gi meg tips om dette, bytte/legge til komponenter, skjema for å bygge en selv etc. Tar i mot all hjelp jeg kan få. Ps! Vet dette er mulig, Jeg har allerede en, men trenger flere. Desverre er ikke innmaten lik. - Johnny Dimmeren jeg har er denne: (32-3598) Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 bare å kappe ledningen på loddebolten og koble den på den ledningen/der lednigngen er fesitet som går ut fra dimmeren. Altså ikke den ledningen på dimmeren med kontakt, men den andre. er ikke være hvis dimmeren taktler det. Lenke til kommentar
Janders Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Beklager, men det er ikke riktig. Loddebolten blir varm selv om dimmeren ikke er slått på. (Det er av/på bryter i Pot'en) Den ene jeg har er modifisert på en eller annen måte, men han som gjorde det vet jeg ikke hvem er. - Johnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå