Zeph Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 500 min, haha Eg nytter meg av den Torrent linken eg, der er det ikkje limit og greier, jo fleire jo raskere Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Det er noen ganger det lønner seg å ha den fileplanet accounten ja 250kB/s er jo greit det (min max) og 40kr måneden overlever jeg heh edit: Spilte demoen nå, var utrolig fet! Førsteinntrykket er at det er mye kulere enn UT2k3 og UT. Mye bedre flow og feel når du spiller heh. Og grafikkmotoren er tydeligvis kraftig optimalisert... hadde ingen problemer med UT2k3, men det virker som om det går enda raskere selv med forbedret grafikk nå. Så det ser ut til at jeg kjøper meg DVD boksen når den kommer Endret 12. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg vart litt skuffet over demoen jeg... Gledet meg til å teste kjøretøy osv, men spillet er jo helt likt UT2003... Det eneste som er endret er våpen modellene og effekter + at biler og fly er lagt til og self. nye og større baner. Styringen av kjøretøy er ikke bra, rart ingen kopierer måten som Halo bruker egentlig. Kontrollen er jo helt perfekt der. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Eg som har spelt UT 2003 dagleg i 1.5 år no synest at alt er blitt ganske forandra frå UT 2003. Men ein må vel vera erfaren for å legga merke til det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Eg som har spelt UT 2003 dagleg i 1.5 år no synest at alt er blitt ganskeforandra frå UT 2003. Men ein må vel vera erfaren for å legga merke til det. Det kan så være, men jeg har spilt det en del.. Ut i fra det jeg har sett er det små endringer: - nye våpen/player - modeller - kjøretøy og fly - omtimalisert motor - nye adrenalin moduser? - mulighet for å hoppe ut fra vegger!?! (har ikke fått det til ennå ) - nye baner Men det er da bra et de som allerede har UT2003 kan få 2004 til en rimeligere pris da. Hvis ikke hadde dette vært å stjele sukkertøy fra en unge Er det andre endringer som du har sett som du kan si noe om? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 var morsomt å teste denne demoen. god grafikk, mange muligheter, høy fart, og ikke minst; maskina mi drar det bedre enn half-life o.l. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det andre endringer som du har sett som du kan si noe om? Utanom dei opplagte tingene la eg merke til desse forandringane: - Alle våpen utanom rocket launcher har fått forandringar. Verkar som dei generelt er mindre "spammete" og meir som i UT1. Eg likar spesielt den "nye" translocatoren i CTF. - Weapon switching tida er litt treigare. - Game speeden er litt treigare. - Grafikken verkar "ny", ikkje så fargerik som i UT2k3 men meir hardcore som i UT1. Spesielt modellane er mørkare. - All movement føles annleis. Snakkar spesielt om dodging her. Eg er fornøyd med alle forandringane bortsett frå den nye game speeden. Verkar som ein blanding av UT1 og UT2k3, pluss nye ting òg. Dei fleste av hardcore gutta frå UT1 som ikkje likte UT2k3 verkar å lika UT2k4 demoen veldig godt. Men det er da bra et de som allerede har UT2003 kan få 2004 tilen rimeligere pris da. Hvis ikke hadde dette vært å stjele sukkertøy fra en unge Vil ikkje sei det. Hadde det vore EA som hadde lagt Onslaught hadde dei sikkert lansert det som eit eige spel. Det er to nye game modes. Nye våpen. Fleire nye maps enn det som kom originalt med UT2k3. +++ nye ting. - mulighet for å hoppe ut fra vegger!?! (har ikke fått det til ennå ) Det finnest òg i UT2k3. Er vel enten walldodge eller boostdodge du har sett. Walldodge er det enklaste. For eksempel kan du hoppa opp og dodga i veggen. For eksempel viss du ser rett inn i ein vegg trykk space, s, s raskt. Boostdodge er for mykje å forklara. =P Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg vart litt skuffet over demoen jeg... Gledet meg til å teste kjøretøy osv, men spillet er jo helt likt UT2003... Det eneste som er endret er våpen modellene og effekter + at biler og fly er lagt til og self. nye og større baner. Styringen av kjøretøy er ikke bra, rart ingen kopierer måten som Halo bruker egentlig. Kontrollen er jo helt perfekt der. Har ikke prøvd kjøretøy i UT2k4 enda, men den i HALO er jo forferdelig... Liker litt bedre den i U2: XMP. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg vart litt skuffet over demoen jeg... Gledet meg til å teste kjøretøy osv, men spillet er jo helt likt UT2003... Det eneste som er endret er våpen modellene og effekter + at biler og fly er lagt til og self. nye og større baner. Styringen av kjøretøy er ikke bra, rart ingen kopierer måten som Halo bruker egentlig. Kontrollen er jo helt perfekt der. Hadde du venta deg noe mer? Er jo det gamle konseptet, kan ikke gjøre noe videre utover det. Da blir det ikke UT da! Og det er jo tross alt litt av vitsen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hmm....så dere sier at det går like glatt som UT2003? Altså det krever ikke så mye? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hadde du venta deg noe mer? Ja faktisk. Synes ikke det blir verdt pengene liksom Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Syns det var bra, det lille jeg fikk prøvd ut nå før jeg skal på jobb. Kjøretøyene funket veldig bra, jeg rådigget Manta'en. Ellers var det ganske likt UT2k3, noe som ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Rask nedlastingslink ja? http://www.itavisen.no/art/1293429.html Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Laster ned i 230kb/sec jeg da. Det som suger, er at jeg har nettopp sendt inn mitt GeForce 3 Ti som nettopp tok kvelden, så jeg må vente lenge til jeg får spillt det. Endret 12. februar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg vart litt skuffet over demoen jeg... Gledet meg til å teste kjøretøy osv, men spillet er jo helt likt UT2003... Det eneste som er endret er våpen modellene og effekter + at biler og fly er lagt til og self. nye og større baner. Styringen av kjøretøy er ikke bra, rart ingen kopierer måten som Halo bruker egentlig. Kontrollen er jo helt perfekt der. Har ikke prøvd kjøretøy i UT2k4 enda, men den i HALO er jo forferdelig... Liker litt bedre den i U2: XMP. XMP kjøringen suger Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 XMP kjøringen suger Legg merke til "litt bedre" enn HALO sin som er "forferdelig" Kjøringen i UT2k4 likte jeg. Du har god kontroll, uten at det blir alt for ubalansert osv. Det kommer til å ta opp noe djevelsk med plass dette her... 5.5GB for minimuminstall... Skal definitivt kjøpes på én dvd og ikke på 6 cd'er hehe Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Oi da. Dette kom fort på! Hadde ikke hørt noe om en demo før den ble sluppet nå. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Herregud hvor artig det er å spille. Er enomrt artig å spille over nettet. Den onslaught banen (dårlig hukommelse, glemt hva den heter) er jo helt genial. Gleder meg stort til hele spillet. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Endelig Assault de nye assault banene er noe grasat morsomme... med bra briefing og greier Gleder meg til fullversjon .. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg synes også det var veldig likt UT2003, men de har tatt alt som funket bra virket det som og lagt til noe nytt...ser bra ut det lille jeg prøvde Nesten som at UT2003 var en beta av dette spillet, selvfølgelig å sette det endel på spissen Likte i hvert fall det lille jeg har prøvd ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg