Gå til innhold

cheating

Anbefalte innlegg

hei, nå vil jeg cheate =) jeg vil cheate i renegade, for nå er det kjett... har most alle, å nå vil jeg mose mer... noen som har noen cheats evt trainers som funker på lager eller ?

(ps: ikke tenk på å si at cheating er lame, jeg veit, men jeg vil bare teste det.. se hvordan renegade er med cheats...)

Housey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv:

X

MSI KT7266Pro2

AMD XP1800+@2000+FSB145

Taisol CGK760

Chieftec Dragon Midi Sølv

340W ps

3*Enermax kabinettvifter

256 MB PC2700

80 GB WD

GF256 Snart GF4Ti4400

SB Audigy player

Creative Inspire 5300

[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-03-17 13:58 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 03:53, Corleone skrev:

Elendige fjols! Kutt ut med cheatinga da!

ro ned ro ned, dette er bare for og teste, og SEFF det er kun i SP jeg har tenkt til å teste dette... er ikke noe kul med cheating i MP... derfor har jeg gitt opp CS!...

Housey

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 13:49, house skrev:

Quote:

ro ned ro ned, dette er bare for og teste, og SEFF det er kun i SP jeg har tenkt til å teste dette... er ikke noe kul med cheating i MP... derfor har jeg gitt opp CS!...

Housey

Eheh..hva er det du forventer deg skal skje med cheates? At du kan fly rett inn i basen uten å misse en dritt..woohaaa..så fett! :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 13:52, tja||anal skrev:

Quote:

On 2002-03-17 13:49, house skrev:

Quote:

Housey

Eheh..hva er det du forventer deg skal skje med cheates? At du kan fly rett inn i basen uten å misse en dritt..woohaaa..så fett! :razz:

uff å uff, dere ass... som jeg sa... dere kan vel egentlig gi **** i hva jeg gjør ? har dere noe med hva JEG gjør ? har dere det ? kan ikke jeg gjøre som jeg vil foran PC'n ? vil jeg cheate, så vil jeg det, dere kan jo ikke si noe... skjønner ikke hva som er så galt med å cheate hvis man vil det... det er latterlig sagt av dere at man er dum om man cheater... Seff, det ødelgger jo spillet, men da man allerede har runna det da... hvorfor ikke kjøre gjennom det på cheat! :?: dere har deres vilje, jeg har min, hold kjeft å gjør som du vil..

Housey :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...