Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN Messenger

Anbefalte innlegg

Sitter på modem (på denne dataen ONLY), og det er ganske ustabilt.

Så, jeg datt ut. Jeg var midt i et nick-skifte. Jeg kobla til igjen, og logga på. Det kom en melding om at jeg ikke kunne skifte nick akkurat da. Så datt jeg ut igjen. Jeg kobla til igjen, og logga på MSN Messenger.

Da var kontaktlista sletta!

Mitt spørsmål er:

Når jeg trykker Legge til en kontakt, kommer det opp en lang liste, der alle kontaktene er. Jeg kan selvsagt legge til alle manuelt, MEN, er det noen som vet om disse kontaktene fortsatt ligger lokalt, eller ligger de på en server? (Prøvde adresseboka under tilbehør, men den var tom...)

Sitter på en maskin med WinXP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nærmere etter nå, alle kontaktene ligger ikke i den lista, ikke en gang så mange som halvparten var der... :angry:

Edit: ...og dette er de samme kontaktene som er i hotmail-kontaktlista... Er hele lista borte, eller ligger den evt. lokalt på andre maskiner jeg har vært logga på med?

Endret av NMI on XTC
Lenke til kommentar

Takker for svar... Fikk jo lagt til en del fra hotmail-kontaktlista + at de melder seg jo en etter en utover nå, og nårjeg kommer meg på bredbånd igjen neste mandag, går det nok bedre med den saken. Bare så kjipt at ikke JEG kan se at de er på uten at DE tar kontakt :p

Skal begynne å ta bedre backup av kontaktlista nå :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...