AMDguru1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Noen som vet hva den sangen til Dire Straits, på reklamen for "the essential 70's" heter? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kanskje på noen på offtopic-->film, musikk vet det... Noen kjente sanger er hvertfall Sultans of Swing, Brothers in arms, money for nothing, walk of life... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Noen kjente sanger er hvertfall Sultans of Swing, Brothers in arms, money for nothing, walk of life... Det er nok Sultans of Swing han er ute etter. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Dire Straits er forresten kongebra! Brothers in Arms minner meg om tiden da Band of Brothers gikk på TV-en. Ahh...minner! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hører på Brothers In Arms albumet nå, Dire Straits er ett av de mest geniale rockebandene noensinne Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jepp det er Sultans of swing, hører på den nå... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Jeg har samtlige Dire Straits og Mark Knopfler album.... Endret 12. februar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har samtlige Dire Straits og Mark Knopfler album.... Oooooh! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har samtlige Dire Straits og Mark Knopfler album.... Oooooh! Nei, han er bare verdens beste på gitar! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Men allikevel, det er for noe å skryte av? det er sikkert MANGE som har det... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Men allikevel, det er for noe å skryte av? det er sikkert MANGE som har det... Skryter han av det? Han viser bare sin kjærlighet for dem. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bah... samma det da... Ikke egentlig men jeg er ikke helt god akkurat nå... hhehe... boing! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hmm Dire Straits er helt ok, men det er jo ikke noe å hoppe i taket for. Blir veldig kjedelig med samme skalaen opp og ned i ørten sanger. Og det at han er verdens beste gitarist er bare tull, kanskje _en_ av de beste country gitaristene. Personlig synes jeg Joe Satriani kommer veldig høyt opp på denne listen, mannen lærte jo opp folk som Steve Vai og Kirk Hammet og det sier jo sitt. Han er og en variert musiker og kan spille de fleste stilarter... Men men ble veldig OT dette da Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Du kan ikke si at DS er country! NOE av det er countryinspirert, sånn som "Walk of Life," men å si at DS er country blir helt feil. Det er seriøst variert musikk. Om du har 14 minutter og 20 sekunder å avse kan jeg anbefale "Telegraph Road." DET er allsidig, det! Edit: tykrleif Endret 16. februar 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du kan ikke si at DS er country! NOE av det er countryinspirert[b/], sånn som "Walk of Life," men å si at DS er country blir helt feil. Det er seriøst variert musikk. Om du har 14 minutter og 20 sekunder å avse kan jeg anbefale "Telegraph Road." DET er allsidig, det! Tja... hva vil du kalle det da? metal? rock? Det er jo tross alt snakk om en country gitarist. Og ja, jeg har hørt min del av Mark Knopfler og Dire Straits. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Rock er nok en dekkende beskrivelse, jf. "Private Investigations" "Heavy Fuel" og "Telegraph Road" Når noen sier country, tenker jeg automatisk Heidi Hauge og Jenny Jensen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det sier meg at begrepet country er ødelagt for all fremtid Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Seriøst, hvordan kan du si at Dire Straits bare et helt OK? De er søren meg totalt sjef! Sykt gode sanger! Brothers in arms! Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Man har vel lov å ha sine meninger om det meste. Selv liker jeg Dire Straits MEGET godt, men holder en knapp på Eric Clapton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå