Dane Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har Nokia 6600 og Chess abb. men får ikke sendt mms, har wap instillinger og mms instillinger.. henta fra Nokia.no, og prøvd chess sine.. de som sa at jeg skulle teste nokia.no. men funker fortsatt ikke.. noen vet noe? Det andre er at jeg ikke får sendt med IR, går greit å motta.. men får altså ikke sendt.. noen som vet? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Hei Jeg har også chess abb,har ikke noe problem,jeg gikk til denne adressen for å hente mine innstillinger Telenordekning her Netcomdekning her Sendte innstillinger fra pc til min tlf,siden da har det fungert utmerket Ir vet jeg ikke noe om Får du noen feilmeldinger,har du gjort noen redigering av meldinginnstillinger på mob for mms? Endret 11. februar 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Dane Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 fikk fiksa mms.. men IR har jeg fortsatt problem med Lenke til kommentar
kag Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Nei, ikke vet jeg. Prøv å trykk telefonen din inn i IR porten på andre telefonen. Kanskje det vil fungere. Eventuelt tast for tast, bit for bit. Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Les om IrDa-problemer på denne tråden: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=171...R%20p%E5%206600 Lenke til kommentar
Dane Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg som startet den tråden der.... fikk ikke noe svar så nå spør jeg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå