Flotviken Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Veit jeg har postet denna feil, men nå er jeg så sur at nå poster jeg dette bare! Plutselig kommer det opp et vindu. Der det står at dataen skrur seg av om 60 sek. Dette er vel et virus som kaller msblast/mslaugh eller noe i den duren. Og jeg bruker "shutdown -a" i run for å få den vekk. Etter det kjører jeg virusprogrammet, og den finner alltid 1 virus, som den klarer og fjerne. Men når jeg da restarter maskinen, oppstår AKKURAT samme problem. Og siden det er visse ting som ikke fungerer etter at man har fjernet 60-sekunders vinduet, så vil jeg fjerne viruset for godt!! Jeg har også kjørt den fila fra Xpdite, men det hjelper ikke. Noen som kan si meg hvordan jeg kan fjerne dette forbanna viruset?? Takk på forhånd Endret 11. februar 2004 av Flotviken Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 du må legge inn patchen fra microsoft Lenke til kommentar
Flotviken Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 du må legge inn patchen fra microsoft Takk, noen link eller noe som du veit om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå