Rippey Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg bestilte for en uke siden en sånn "Intelli 3.0 og Icemat" hos hwb.no og klikket på bestill. 2 timer etterpå sjekker jeg postkassen og merker at jeg ikke har fått noen ordrebekreftelse, så jeg bestiller på nytt. Får heller ingen ordrebekreftelse denne gangen så jeg gav opp forsøket. I dag kom det 2 (TO!) hentelapper fra posten med hver sin icemat og mus. Har verken fått ordrebekreftelse eller leveringsbekreftelse enda. Flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg opplevde det samme med Blekkpatron.no, med HWB gikk det helt fint. Ring til HWB og hør med dem. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Bestiller du 2 ganger må du jo regne med å få dobbelt opp med varer. Hvis du ikke var sikker på om de hadde fått bestillinga, så finnes det noe som heter e-post. Det hadde sikkert oppklart situasjonen. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jeg bestilte for en uke siden en sånn "Intelli 3.0 og Icemat" hos hwb.no og klikket på bestill. 2 timer etterpå sjekker jeg postkassen og merker at jeg ikke har fått noen ordrebekreftelse, så jeg bestiller på nytt. Får heller ingen ordrebekreftelse denne gangen så jeg gav opp forsøket. I dag kom det 2 (TO!) hentelapper fra posten med hver sin icemat og mus. Har verken fått ordrebekreftelse eller leveringsbekreftelse enda. Flere som har opplevd det samme? Du kan logge inn (på høyre side på hwb.no) og sjekke om ordren din er der eller ikke... Er lett å overse den lille innloggingsdetaljen, men som andre har påpekt, er dette vel noe burde ta opp med nettbutikken før du lar raseriutbruddet komme til syne på dette fora... for dette problemet hadde jo en meget enkel løsning... du kunne også trykt på "Kontakt oss" på hwb.no og spurt de... Og for å svare på spørsmålet ditt, ja/nei, jeg har fått ordrebekreftelser fra tid til annen, men bruker sjekke status på ordren ved å logge inn. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 11. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Skal ta kontakt med de i morgen. Takk for alle svar Tore-: Hvorfor jeg legger inn her? Spurte bare etter erfaringer, om noen andre som har opplevd det samme. Endret 11. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Bestillte en P4 3.0GHz CPU der ifra i dag til meg selv, også ett Chieftec Matrix som en annen skal bruke her hjemme. Når jeg sjekker orderen på hwb.no så ser alt til å være bra. Men jeg har enda ikke fått bekreftelse via mail...sikkert noe feil på serverene til hwb.no eller noe... btw. Edita og sletta en post her, hold en høfflig tone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå