Zjaxy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har ENDELIG tatt til fornuft og valget står mellom: ASUS A7N8X Deluxe TwinMOS 2*256 pc320 xp2500+"barton ulåst" eller: Abit NF7-S v2.0 TwinMOS 2*256 pc320 xp2500+"barton ulåst" jeg har R9600xt og lurer på vilket hk jeg bør kjøpe for å få best ytelse og hvilket er best til oc. Jeg tar gkerne imot erfaringer av Hkène ASUS A7N8X Deluxe fikk jo en 6èr i testen mens ABIT NF7-S fikk 5- så med logis tenknig så er jo ASUS A7N8X Deluxe best. Her er linker til kortene: Asus A7N8X DELUXE ABIT NF7-S Trenger hjelp Gleder meg Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg ville valgt NF7-S, ihvertfall hvis du skal klokke. Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 asus kortet er mer stabilt mens abit kortet er best til og overklokke Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 asus kortet er mer stabilt mens abit kortet er best til og overklokke Nåja, har ikke opplevd ustabilitet påAbit-kortet. Men det kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har ASUS-kortet, og kunne ikke vært mer fornøyd! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Har Asus-kortet selv og jeg har bare gode erfaringer med det. Abit NF7-S har hatt endel problemer med defekt vifte og feil på lydkort. Har selv hatt Abit-kortet. Vifta gikk i stykker, men jeg fikk ny av komplett 3 dager senere. En stund etterpå gikk lydkortet i stykker. Da returnerte jeg kortet og kjøpte Asus i stedet. Angrer ikke! EDIT: Tok vekk linkene til testene på hw.no. Så ikke at de allerede stod i trådstarters post Endret 11. februar 2004 av TJ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg kjører NF7-S v2.0 og er veldig fornøyd med det kortet. Har også hørt at det er bedre til overklokking enn ASUS-kortet. Jeg har hatt lite trøbbel med kortet, og jeg gir det en 6-er! Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har også abit kortet og har ikke hatt ett eneste problem unntatt da jeg ødela biosen (flasha til feil versjon). Men da hotswappa jeg bare...ikke noe problem. Har ikke opplevd NOE ustabillitet og fikk klokka opp AMD 3000+ til 2536 mhz og den var 100% stabil. Må få voltmodda northbridge bare så kjører den lett enda lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå