Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Heisann. Har tenkt og oppgradere pc'en min, med litt mere ram. Spm er da jeg har en brikke nå på 256 Pc3200 fra Twinmos. Hoved kortet mitt støtter Dual Channel, så lurte på om jeg vil få best ytelse med og kjøpe en ny 256 og kjøre Dual. Eller og kjøpe en ny 512 brikke pluss 256ram. Tenker da på minnebånd bredde, loading av spill osv. Eller vil jeg vil det gå fortere pgu av mere ram i pc'en. Spiller mye,Redigere bilder osv endel... Takker for svar P.S disse 2 brikkene jeg har tenkt til og kjøpe: Denne har jeg. Har tenkt til og kjøpe denne, eller den over her ^^^^ Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvilket system har du? (AMD eller Intel) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Har Amd system med Duron 1,6@2,2 og NForce Hk. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Du vil ikke tjene så mye på dual, så jeg anbefaler 768mb Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) *Noted* Edit: Har forresten dette hk-et MSI K7N2-L, hørt at det er mye feil sammen med twinmos og det hk'et.. Men funker det ikke er det vel bare og bytte det=) Endret 11. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå