Crack Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Metallica eller andre i den sjangeren. Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 typisk rånemusikk er vel trance og enkelte topp 20 sanger. For meg er dette hatobjekter og spilles så og si aldri når jeg kjører min bil. endel køddesanger har jeg liggende (blant andre): fremmed rase - råne rally - hiphop yngve bønder i kamp - totengangstermotherfuckers osv Ellers går det mest i rap som f.eks dr.dre, mos def, clipse, snoop, talib kweli, ice cube osv eller "rock" av typen metallica, red hot, queens of the stone age osv.. Det beste er å kjøre til red hot chili peppers hvis man skal kjøre langt Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 må vel være rock , metal, trance, og div andre.. man kan jo stort sett høre på alt mulig.. kmmeran på humøret liksom.. er man 4 stk som skal til sverige (sverigetur) passer vel litt kule sangen som vi kan ta av litt på.. evt trance Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kommer an på bilen. I gamlebilen slo jeg som oftest av stereoen og kjørte ned vinduene (når det var varmt nok) I tdi'en går det litt i Metallica, Yello, Red Hot og faktisk Vangelis. Gidder ikke kjøre til topp20 musikk, da er jeg dritlei etter 20min i bilen. Må ha variasjon. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Metal, opera, klassisk og noe dunk-dunk... Edit: glemte goth...Fint å kunne sitte å brøle for seg selv i bilen. Endret 11. februar 2004 av Opus Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Metal, opera, klassisk og noe dunk-dunk... Edit: glemte goth...Fint å kunne sitte å brøle for seg selv i bilen. goth er jo ikke alltid brøling Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 på kortere turer gjelder bare en sang/melodi: queen med bohemian raphsody da synger/skråler jeg med av all kraft (burde meldt meg på idol med den sangen ) ellers går det mye i metallica o.l. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg foretrekker å høre på rap, rock eller gammel rat pack musikk i bilen. For tiden er The Black Album og sangen "Mack The Knife" med Dean Martin, Frank Sinatra og Sammy Davis jr. ofte å høre hos meg. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva synes dere er den beste kjøremusikken? for meg trance seff.. wee! Long time no see av din type! wee! Hardcore er jo fett å høre på når man kjører, siden det går så fort. Særlig hvis man har anlegg! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Overraska meg egentlig å finne så mange innlegg her, og så har ingen nevnt ACDC? Ka gir du meg. Langtur band nr. 1. Av "rånemusikk" blir det vel meir (kjapp) sint metal/rock (kall det ka du vil egentlig)-musikk i form av pantera, og Rage Against The Machine. Men Trance funker.......til tider........nja......ok......litt meir enn til tider då... Lenke til kommentar
p0lse Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 asså...har man skikkeli fett anlegg (jeg har selvfølgelig d) og skal ut å cruise gjelder bare en sang...destinys child - bootylicious...full guffe og åpne ruter..maz harryfaktor )) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Nevner i fleng; Outkast, Tool, Eminem, Slipknot, Metallica, Kurtis "Blowfly" Blow, Korn, Sepultura, Vivaldi, RHCP, Eric Clapton, Skid Row, Guns'n Roses, Ramstein, Bach... Stort sett det meste Plager meg ikke å kjøre langt når en har godlyd i bilen, hehe. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 warp brothers phatt base ! Lenke til kommentar
VippeTass Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eller: Warp Brothers - Blast The Speaker Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nevner i fleng; Outkast, Tool, Eminem, Slipknot, Metallica, Kurtis "Blowfly" Blow, Korn, Sepultura, Vivaldi, RHCP, Eric Clapton, Skid Row, Guns'n Roses, Ramstein, Bach... Stort sett det meste Det var kar med et vidt musikkspekter det! Rock on..... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eller: Warp Brothers - Blast The Speaker Du glemte S på slutten. Blast the speakers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå