the-king Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvordan kan jeg kjøre shutdown kommando fra win 2000 til Win Me slik at den restarter eller skrus av? Har søkt litt om det men jeg fant ikke noe informasjon om det. Lenke til kommentar
corax- Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 du kan jo bruke VNC, det er veldig eneklt og greit å bruke. Bruker dette selv på en win 2k server boks. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Installer RealVNC på PC-en og kjør en VNC server på den. Da kan du logge deg på PC-en og gjøre det på den måten. Ellers finnes det en kommando for å kjøre ned Windows 98: C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE user.exe,exitwindows Men det blir jo et problem å få restartet PC-en med denne Lenke til kommentar
the-king Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 er det ikke mulig å kjøre kommandoen ifra cmd(dos)? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Du kan prøve det samme som på Windows 2000 og Windows XP ( NT5.x ), kopier selve shutdown.exe fila fra en Windows XP maskin ( den kommer ikke med Windows 2000 ) og over på Win ME maskinen, er noe usansynlig at dette virker, på tverrs av 9x og NT, MEN, det er værdt et forsøk. Hvis ikke finnes det garrantert minst 10 free/shareware programmer som gjør nytten. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jeg synes å huske at det går å gjøre det i cmd i Win XP med shutdown kommandoen. shutdown -m \\computername eller noe sånnt. Endret 11. februar 2004 av oifind Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det enkleste er å bruke netbus Lenke til kommentar
salomo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg synes å huske at det går å gjøre det i cmd i Win XP med shutdown kommandoen.shutdown -m \\computername eller noe sånnt. shutdown -i Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 shutdown kommandoen i winxp fungerer ikke på 9x og me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå