torrence Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Ser at motorola skal komme med V80! Denne telefonen virker drit rå! Har noen lest noe om dato for lansering av denne telefonen? Den er nesten sånn MÅ HA =) MÅ HA!! HER ER DEN! Endret 11. februar 2004 av torrence Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 har du en link til denne telefonen da? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Den er jo grei nok, men syns ikke det er noe spesielt med den... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 er ikke enig med torrence der.. syns ikke den telefonen er noe tess. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg er enig.. prøvde å få til en tråd om den da mobile-review hadde en sak om den for en stund siden, men var ingen som viste videre interesse. Jeg synes den er veldig snasen. Er litt skeptisk til Motorola genrelt, så skal lese et par tester før jeg prøver å få tak i en. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vil ikke akkurat kalle den en blomst, men et spenstig design hadde den Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 syns den var kul jeg.... ganske bra virker den og Lenke til kommentar
torrence Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) jeg liker den vertfall !!! lurte mest på når den kom ut da, om dere ikke liker den er det deres problem! Endret 12. februar 2004 av torrence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå