Goophy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har et MSI k7n2 Delta-ILSR hovedkort, i bios'en (award/phoenix) er det maksimale man kan stille dram volt på 2.7v. Jeg skulle gjerne hatt denne litt høyere da minnet ikke vil starte opp på høy mhz med så lav volt. Derfor lurte jeg på om det var nødvendig å lodde om noe for å få dette til å gå eller om man kan gjøre det med software... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Det kan hende at det er mulig å stille den høyere i en nyere bios, så du kan prøve å oppdatere bios'en først. ellers er det vel lodding som er veien å gå. har selv lodda skjermkort, og det var ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Har nyeste bios. Men jeg finner ikke noe kretsskjem over det hk'et på nettet, så om noen visste om et sted det lå ville jeg vært veldig takknemlig Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 vet ikke om noe skjema, men du kan jo prøve Google! søk etter: "K7N2 vmem" eller "K7N2 Vmod" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Fant ikke noe kretsskjema, men noen modifiserte bioser, prøver dem først jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå