Gå til innhold

Far cry på dvd i europa ?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

The European based Computer and Video Games is reporting that Far Cry, the upcoming first person shooter from Crytek and Ubi Soft, will be released on DVD-ROM only. However, that same situation will not be the case in the US, as HomeLAN learned from Ubi Soft's PR rep for the game that Far Cry will be released in CD-ROM format in North America.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

og da får jeg atter en gang bestille fra usa.

jeg har ikke behov for dvd rom på pcen, og jeg har så absolutt ikke tenkt til å skaffe meg det kun pga far cry

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har råd til en dvd-rom spiller til 300kr så synes jeg litt synd på deg! :no::scared::no:

Det var vel mer at han ikke følte behovet.

Har hatt DVD-rom på PC'en min siden 1998, og har aldri brukt den til noe annet enn jeg kunne ha brukt CD-ROM/brenneren til, så for meg er det også helt bortkastet.

Lenke til kommentar

"Bortkastet" kan så være, men det å bruke 300kr på en dvd-rom er jo ikke gale, spesielt ikke når spill i fremtiden kommer til å bli for store for cd-rom'er (som jo far cry er et eksempel på, 500MB demo er ikke vanlig kost).

Hvis han heller vil betale 100kr i moms per spill han ikke gidder å kjøpe dvd-rom for er jo det greit for meg heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...