Bornslip Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Har lekt meg litt med tv-ut på laptopen, men får ikke no bra resultat, altså, jeg får selve bildet på tv'en, men det bli sånn dual display greier, akkurat som at bildet jeg får på tv'en blir det som er til høyre for skjermen på pc'en... Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få tv'en til å vise akkurat det jeg har på pc skjermen sånn at jeg kan se filmer, maksimere media player og bare slappe av Bruker 1400x1050 oppløsning, kanskje det har noe med saken å gjøre? at tv'en ikke kan vise så stor oppløsning? Hjelp... EDIT: Nevermind, fant det ut etter en del trial & error... Endret 11. februar 2004 av Bornslip Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Du har vel et eget valg i skjerminstillinger -> avanserte instillinger som heter noe som "utvid skrivebordet til denne skjermen" Fjern haken ved det valget... Forøvrig er vel 800 x 600 høyeste oppløsning man kan bruke ved TV-ut... ... tror jeg ... Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå